נשיא בשאקשהיר: "קארצב התנצל, הסברנו לו שאנחנו במצב מאוד מתוח"

play
עדן קארצב בשאקשהיר | רויטרס
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

בניגוד לאנטליאספור, קבוצתו של הקשר לא ממהרת להכריז על סיום דרכו. הנשיא: "הוא אמר לי, 'זו היתה הצהרת שלום, לא מלחמה. לא הובנתי כראוי'". בינתיים בטורקיה ממשיכים בהסתה קשה כלפיו וכלפי יחזקאל: "אם בנזמה 'טרוריסט', אז מה הם?"

(גודל טקסט)

בזמן ששגיב יחזקאל כבר נחת בישראל ונהנה מקבלת פנים מלכותית, עדן קארצב ממשיך להמתין בטורקיה, למרות שגם הוא נמצא בסיטואציה מאוד לא נעימה.

הקשר שתושאל על ידי המשטרה אחרי שפרסם פוסט הזדהות עם החטופים הישראלים בעזה, ממתין להכרעה בעניינו ובינתיים נראה שבשאקשהיר מתלבטת – ולא ממהרת לשחררו כפי שעשתה אנטליאספור במקרה של שגיב יחזקאל.

נשיא המועדון גוקסל גומושדאג אמר היום: "אנחנו ערים מאוד לבעייתיות סביב הפוסט של קארצב. התאכזבנו לראות את הפוסט, כי הוא נוגד את הערכים שלנו. יחד עם זאת, אנחנו רוצים לשמוע אותנו לפני שנקבל החלטה בנוגע לעתידו. הוא שחקן שלנו. אני זה שנתתי את ההוראה לפתוח בחקירה. עדן אמר לי, 'זו היתה הצהרת שלום, לא מלחמה. לא הובנתי כראוי'. הוא אמר שהתנצל ומיד מחק את הפוסט, אבל הסברנו לו שאנחנו במצב מאוד מתוח כרגע. הוא העיד אמש גם בתחנת המשטרה ואמר דברים דומים".

יתכן שמדובר אך ורק במס שפתיים או בניסיון מתוכנן לצמצם את החשיפה לתביעות שיספוג המועדון, אבל לפי שעה, לפחות על פניו, המסר שעובר מדבריו של הנשיא הוא שהדלת עדיין לא נסגרה באופן סופי מבחינתו של קארצב.

עדן קארצב, שחקן איסטנבול בשאקשהיר
עדן קארצב, שחקן איסטנבול בשאקשהיר | GettyImages, Seskim Photo/MB Media

בינתיים נמשכת בטורקיה הסתה מסוכנת ומכוערת כלפי יחזקאל וקארצב. באחד מהמאמרים שעלו באתרי האינטרנט היום, ביקשו להגדיר את הכדורגלנים הישראלים כ"טרוריסטים".

"כך הגדירו את קארים בנזמה בצרפת על הרבה פחות ממה שיחזקאל וקארצב עשו", כתבו. "כדורגלנים שהעזו להביע תמיכה בפלסטינים הוגדרו כטרוריסטים ואיבדו את המשרות שלהם. אבל אם בנזמה אכן 'טרוריסט', אז איך אפשר להגדיר את שגיב יחזקאל ועדן קארצב?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי