"ספורי מוסלמי ממוצא פלסטיני. יחזקאל לא יוכל לחזור לטורקיה"

נשיא אנטליאספור התייחס לקשר שנשאר בקבוצה: "הוא מרוצה כאן ואנחנו מרוצים ממנו. אנחנו לא מועדון פוליטי, אין כאן אפליה. להבנתי על שגיב ייאסר להיכנס למדינה"

(גודל טקסט)

רמזי ספורי לא שותף היום (רביעי) בניצחונה של אנטליאספור בגביע הטורקי, אבל נשיא המועדון הבהיר שאין לכך כל קשר לאירועי שגיב יחזקאל שכידוע עזב את המדינה ושב לישראל לאחר שנחקר ונעצר רק בשל הזדהותו עם 136 החטופים והחטופות לאחר הבקעת שער.

סינאן בוזטפה התייצב מול כלי התקשורת ומסר היום: "שגיב יחזקאל תיכנן זאת מראש. אנחנו העלינו את התמונה שלו לרשתות החברתיות, אבל מחקנו אותה עוד באותו היום ומיד החלנו לפעול. ביקשנו ממנו להסביר את עצמו, הוא עשה זאת ולאחר מכן פעלנו במהרה. זה אירוע מצער שלא יכול לקרות. אנחנו בעיצומו של הליך ונעדכן כשנדע כיצד יסתיים", הוסיף באשר לעתידו של יחזקאל.

רמזי ספורי במדי אנטליאספור
"מרוצה באנטליאספור ואנחנו מרוצים ממנו". ספורי | אתר רשמי, אנטליאספור, אתר רשמי

כאשר נשאל על ספורי, הבהיר: "אף אחד במועדון לא ידע על מה שתכנן שגיב יחזקאל, הוא פעל על דעת עצמו. לא התקבלה שום החלטה בשלב זה ויש שיחות בין פיפ"א, אופ"א וההתאחדות הטורקית. ממה שאני הבנתי, תיאסר עליו הכניסה לטורקיה. לגבי ספורי, הוא מוסלמי ממוצא פלסטיני ובכל מקרה אין לנו שום בעיה שיהיה בסגל שחקן עם דרכון ישראלי. הוא מרוצה בקבוצה ואנחנו מרוצים שהוא איתנו באנטליאספור. פעלנו נגד שחקן שנקט עמדה באופן מכוון, אבל אין לנו שום בעיה עם אף גזע, דת או לאום, אין אפליה באנטליאספור".

בוזטפה גם התבקש להתייחס לדרישת האוהדים שאנטליאספור תחליף את יחזקאל באנואר אל גאזי המצרי, שכידוע נזרק ממיינץ עקב תמיכתו במתקפת הטרור נגד ישראל: "מהיום הראשון המטרה שלנו היא להצליח מקצועית ואנחנו לא מקבלים החלטות על בסיס פוליטיקה או אידיאולוגיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי