דיווח בטורקיה: בשאקשהיר התירה את חוזהו של עדן קארצב

play
עדן קארצב בשאקשהיר | רויטרס
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

הקשר בדרך לסיום דרכו בטורקיה אחרי פוסט ההזדהות עם החטופים. מאמן הקבוצה: "הזהרנו אותו לא לפרסם דבר, הוא לא כיבד אותנו"

(גודל טקסט)

עדן קארצב עוזב את טורקיה. אחרי סערת שגיב יחזקאל ועלילת המשנה שהתפתחה סביב קארצב בעקבות ההזדהות שהביע עם החטופים ביום ה-100 למלחמה, בבשאקשהיר החליטו להתיר את חוזהו של הקשר ולהיפרד ממנו באופן חד צדדי – כך מדווחים הערב (רביעי) בטורקיה.

צ'אדאש אטאן, מאמן בשאקשהיר, התייחס שעות לפני כן לסוגיית קארצב וסירב לומר באופן מפורש שהוא סיים את דרכו במועדון, או שלא ישחק יותר במדי הקבוצה. יחד עם זאת, הוא טען שההתנהלות של קארצב הייתה "לכל הפחות בעייתית".

"לא שוחחתי עם עדן בנושא. ככל שידוע לי, הנשיא וההנהלה מנסים לפתור את הבעיה עם השחקן. אנחנו צריכים לחשוב על טובת המועדון וטובת השחקן, ולהיות זהירים כדי שהבעיות ייפתרו". לדבריו של אטאן, "אני יודע שעדן נסער. מדובר בנושא רגיש וצריכים להתנהל בזהירות. הזהרנו את קארצב לא להעלות או לפרסם שום דבר שקשור למלחמה ברשתות החברתיות, אבל הוא עשה זאת בכל זאת".

עדן קארצב בשאקשהיר
עדן קארצב בשאקשהיר | רויטרס

אטאן הוסיף: "כששחקנים מתנהלים ברשתות חברתיות, הם לא יכולים לחשוב רק על עצמם. קארצב היה צריך להיות יותר זהיר ומחושב. אני מכבד את דעותיו ואת הדאגה שלו למדינה שלו ולמשפחה שלו, אבל מצד שני הוא צריך לכבד גם את המדינה שהוא חי בה ואת הקבוצה שהוא משחק בה. אני לא כועס עליו, אבל כן חושב שהוא היה צריך להתנהל אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי