לפני החתימה במכבי תל אביב: בשאקשהיר קנסה את עדן קארצב

play
עדן קארצב בשאקשהיר | רויטרס
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

במקביל להודעת הצהובים על צירוף הקשר בהשאלה, הטורקים הודיעו על עונשו בעקבות פוסט ההזדהות עם החטופים: "נקנס ונמצא לנכון שימשיך לשחק בחו"ל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עדן קארצב נחת היום (חמישי) בישראל ובשעות הצהריים כבר הוצג במכבי תל אביב, אליה חזר בהשאלה עד תום העונה, אבל בטורקיה נחשף כמעט במקביל כי הוא לא עזב לפני שנענש על ידי המועדון בעקבות התוכן שהעלה באינסטגרם.

קארצב נעצר ונחקר בעקבות סטורי שהעלה ברשת החברתית אינסטגרם, בו הביע הזדהות עם החטופים ביום ה-100 למלחמה. צ'אדאש אטאן, מאמנו בבשאקשהיר, טען שהשחקן התבקש לא להעלות או לפרסם שום דבר שקשור למלחמה ברשתות החברתיות, אפילו הוזהר, אבל "עשה זאת בכל זאת". בטורקיה כבר אתמול דווח שבבשאקשהיר החליטו להיפרד ממנו והוא אכן חתם היום במכבי תל אביב, אבל מסתבר שקודם לכן הוא נקנס על ידי המועדון.

עדן קארצב, מכבי תל אביב
נענש לפני החזרה לישראל. קארצב במכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

בהודעה רשמית מטעם המועדון, נמסר מבשאקשהיר: "עדן קארצב, ששיתף פוסט שנגד את הרגישויות של ארצנו, הוזהר על ידי המועדון שלנו והסיר את הפוסט מהרשת החברתית. הוא נקרא ביום שני, ה-15 בינואר, ולשחקן הכדורגל נמסר כי נפתח הליך משמעתי עקב התנהגותו. הוא ביקש להתגונן. לאחר ההליך המשמעתי, השחקן נקנס ונמצא לנכון שימשיך לשחק בחו"ל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי