מאמן זלצבורג: "גלוך חלק גדול מזה שאנחנו בפסגה כרגע"

באוסטריה סימנו את הישראלי כחלק מ"צמד מפתיע שמכתיב את הקצב" בקבוצה, שטרובר שיבח: "הוא התפתח פנטסטית ועשה קפיצת מדרגה גדולה"

(גודל טקסט)

שמו של אוסקר גלוך מופיע בפנקסים של הרבה קבוצות מליגות בכירות באירופה, אבל רד בול זלצבורג מתכוונת להשאיר אותו לפחות עד סוף העונה הנוכחית במטרה להבטיח עוד אליפות. היום (רביעי) הקשר הישראלי זכה למחמאות ממאמנו, גרהרד שטרובר, במסגרת כתבה באתר "קרונן צייטונג" שהכותרת שלה סימנה את גלוך ואת מאס בידסטרופ הדני בתור "הצמד שמכתיב את הקצב בזלצבורג".

"גלוך בולט בטכניקה הגבוהה ובראיית המגרש שלו. הצמד שמהווה חלק בלתי נפרד מהקישור של זלצבורג הוא אחת מההפתעות החיוביות העונה", פרגנו באוסטריה.

"הם חלק גדול מזה שאנחנו במקום הראשון בטבלה כרגע. אוסקר התפתח בצורה פנטסטית בשיטה שלנו", הביע שטרובר שביעות רצון. "הוא מגיע ממקום שבו הכל סובב אחזקת הכדור. כאן הוא למד לעשות לחץ ולעבוד בצורה אינטנסיבית על כר הדשא. הוא עשה קפיצת מדרגה באמת גדולה".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
שער דומה לזה מהשבוע שעבר. אוסקר גלוך | GettyImages, Franz Kirchmayr

גלוך בן ה-19 תרם העונה ארבעה שערים וארבעה בישולים ב-16 משחקי ליגה, כאשר בליגת האלופות הוא כבש פעמיים ובישל עוד שער אחד בשש הופעות ובגביע הוסיף אסיסט בשלושה משחקים. זלצבורג תחזור מפגרת של חודשיים היישר לקרב צמרת ב-9 בפברואר: קבוצתו של הישראלי, שמוליכה את טבלת הליגה האוסטרית, תארח את שטורם גראץ השנייה שבמאזנה שתי נקודות פחות מזלצבורג בתום 17 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי