נאתכו: "דיברתי עם בכר אחרי הדרבי והרגשתי שיסיים את דרכו"

play
ביברס נאתכו, שחקן פרטיזן בלגרד | אתר רשמי, פרטיזן בלגרד
צפו: נאתכו כבש - ושלח את בכר הביתה. 1:2 לפרטיזן על הכוכב האדום בדרבי 03:44

קשר פרטיזן, שבמידה רבה חרץ את גורל המאמן בכוכב האדום, התייחס לעתידו: "משוכנע שבקרוב תהיה לו קבוצה חדשה. יש לו מנטליות שונה"

(גודל טקסט)

בשבת הקרובה תחזור פרטיזן בלגרד מפגרת החורף בליגה הסרבית, שאליה יצאה כשהיא בפסגת הטבלה הודות לניצחון 1:2 בדרבי על הכוכב האדום, בו כבש ביברס נאתכו וחרץ את גורלו של ברק בכר שפוטר יום לאחר מכן. הבוקר (שני) פורסם בסרביה ראיון עם נאתכו שהתייחס לאותו אירוע.

"הכרתי את בכר לפני זה, הוא מאמן מצוין. היה קשה עבורו להצליח כאן, כי יש לו מנטליות שונה. בכר רצה דבר אחד, הכוכב רצתה משהו אחר והם לא הצליחו ביחד", אמר נאתכו שסיפר על השיחה עם המאמן אחרי המשחק ההוא. "דיברנו קצת אחרי שניצחנו בדרבי, הרגשתי מההתנהגות שלו והדברים שאמר שהוא עומד לסיים את דרכו בכוכב האדום. אני משוכנע שבקרוב תהיה לו קבוצה חדשה".

נאתכו סיפר שהוא מרגיש כי ביכולתו לשחק עוד שנתיים לפחות, והוא היה שמח לפרוש בפרטיזן, כשגם אחרי שיתלה את הנעליים הקשר מתכנן להישאר בעולם הכדורגל, אף שכרגע הוא לא יודע באיזה תפקיד.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
משחק עונה ביום רביעי. ברק בכר | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

הישראלי התייחס גם למלחמה: "אני מתעדכן מהמשפחה שלי כל הזמן, המצב לא קל בבית. אני מקווה שהמצב הנוראי הזה ייגמר בקרוב וכולם יישארו בריאים ושלמים, ויחזרו לחיים נורמליים. תודה לאל, המשפחה שלי בסדר. הרבה אנשים מהכפר שלי גויסו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי