קארמבו וקובאצ'ביץ' בעדו: ברק בכר מועמד לאולימפיאקוס

play
ברק בכר | GettyImages, Eurasia Sport Images
עוד נוקאאוט ירוק: 0:2 למכבי חיפה על מכבי תל אביב בסמי עופר 06:56

על פי דיווחים ביוון, שחקני העבר האגדיים מנסים לשכנע את הנשיא מרינאקיס למנות את המאמן הישראלי במקום קרלוס קרבליאל

(גודל טקסט)

בתקשורת היוונית העלו היום (שלישי) את שמו של ברק בכר כמועמד לאולימפיאקוס. בסוף השבוע האדומים-לבנים הפסידו 2:0 לפנאתינייקוס והם מתחילים לאבד אחיזה במאבק האליפות; כרגע אולימפיאקוס במקום הרביעי, מרחק 9 נקודות מהפסגה.

קרלוס קרבליאל הפורטוגלי הוא עדיין המאמן, אבל מעמדו התערער מאוד, בעיקר אחרי שאתמול פוטר המנהל המקצועי פדרו אלבש. היום כבר מונה במקומו שחקן העבר של הקבוצה, דרקו קובאצ'ביץ' – שהוא המנהל המקצועי השלישי של אולימפיאקוס העונה.

לפי הדיווחים, שחקן העבר האגדי, כריסטיאן קארמבו שמשמש כיועץ מיוחד לבעלים אוונגלוס מרינאקיס, מאוד מעריך את בכר. המאמן הישראלי הוביל את מכבי חיפה ל-0:4 גדול ביוון במוקדמות ליגת האלופות בשנה שעברה וביוון נכתב ש"מאז קארמבו מעלה את שמו של בכר בכל הזדמנות". הצרפתי זכור כמובן כחלק מהנבחרת שזכתה במונדיאל 1998 וביורו 2000, והוא גם זכה עם ריאל מדריד פעמיים בליגת האלופות.

גם קובאצ'ביץ' שחתם קריירת משחק מפוארת בפיראוס ועכשיו מונה למנהל המקצועי, מחזיק בדעה חיובית על בכר. חלוץ העבר היה בין הבודדים שהגנו על המאמן בתקופת הכוכב האדום בלגרד ואמר לפני כמה חודשים: "לברק בכר יש שיטה וחזון, וצריך לתת לו צ'אנס. גם פפ גווארדיולה לא השיג את המטרות שהוצבו בפניו בעונה הראשונה במנצ'סטר סיטי".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
האשם העיקרי? בכר | רויטרס

בכר התחיל את העונה על הקווים של הכוכב האדום בלגרד, אבל פוטר בדצמבר אחרי שהקבוצה הפסידה לפרטיזן בדרבי וירדה למקום השני. במועדון היו מאוד מאוכזבים מהתוצאות בליגה ובאירופה – כשהכוכב האדום סיימה במקום האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות ולא הצליחה להמשיך לליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי