בסלטיק נזהרים עם ליאל עבדה, רוג'רס: "תקופה מאתגרת עבורו"

play
שחקן סלטיק, ליאל עבדה | GettyImages, Ian MacNicol
פספורט, סיכום סוף השבוע בכדורגל העולמי 38:52

אחרי שהוחלף בליגה והודח מהסגל בגביע, המאמן הודה: "הוא לא היה ב'מצב רוח הנכון' ונתתי לו לנקות את הראש". לא ברור אם יחזור לסגל מול קילמרנוק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה עובר תקופה קשה בסלטיק. תקופה שהחלה עם פציעה, כאשר המלחמה בעזה שמה אותו "על המוקד" מבחינת אוהדי סלטיק, שרובם לא ממש נחשבים לפרו ישראלים וארגון האוהדים ה"בריגדה הירוקה" גם הביע בפומבי את תמיכתו בפלסטינים עם דגלי פלסטין במשחקים.

המאמן ברנדן רוג'רס השאיר את הקשר הישראלי מחוץ לסגל בניצחון בגביע הסקוטי על סנט מירן בסוף השבוע, וחשף לאחר המשחק שהוא "לא היה במקום הנכון מבחינה מנטלית". עם זאת, עיתון 'Record Sport' מדווח שהשחקן בן ה-22 חזר להתאמן עם הקבוצה הבוגרת של הסלטיק בלנקסטון, אך עדיין לא ברור אם הוא יהיה בסגל למשחק הביתי הקרוב מול קילמרנוק. רוג'רס אישר בריאיון לאחר הניצחון על סנט מירן, כשאמר: "הוא לא היה במצב רוח הנכון".

ליאל עבדה, סלטיק
ממשיך בירוק-לבן. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Robbie Jay Barratt – AMA

"דיברתי הרבה עם ליאל וזו הייתה תקופה מאתגרת בשבילו. הרגשתי שכשנכנס למשחק (נגד היברניאן) זה פשוט לא היה הוא. אז נתנו לו את ההזדמנות הזו שיש לו כמה ימים והוא ינקה את הראש. אדבר איתו שוב בשבוע הבא, אראה איפה הוא עומד".

בסקוטלנד מאמינים שהמלחמה והרעש מסביב משפיעים על עבדה, שלא מצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב והמאמן לא מסתיר את זה שהוא לא מרוצה מהיכולת שלו, ומאמין שזה נובע מהלחץ שהוא חווה מסביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי