וייסמן הגשים חלום, ובקושי נגע בכדור: "קיבל כרטיס חינם להצגה"

play
התקשה להשפיע. וייסמן מול דה פריי, אמש | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2 05:55

החלוץ סיפר על ההתרגשות לשחק בסן סירו, אבל לא השפיע כשנכנס כמחליף בתבוסה של סלרניטנה על ידי אינטר. באיטליה חילקו לו ציונים נמוכים: "לא מספיק טוב, צופה בלתי מעורב במשחק"

(גודל טקסט)

שון וייסמן הגשים אמש (שישי) חלום ילדות כשעלה לשחק בסן סירו. "מהיום שהתחלתי לשחק כדורגל פינטזתי על הרגע הזה. אני מאושר להיות כאן", אמר באופטימיות לתקשורת האיטלקית עוד לפני שסלרניטינה שלו הובסה 4:0 על ידי אינטר בקרב הקצוות של הסרייה A.

וייסמן נכנס כמחליף בדקה ה-64 בפיגור של 3:0, ובניגוד להופעת הבכורה שלו מול אמפולי בה מצא את הרשת אחרי שעלה מהספסל, הפעם הוא בקושי נגע בכדור. לפי הסטטיסטיקות הרשמיות של הסרייה A, וייסמן למעשה נגע פעמיים בלבד בכדור, במשחק בו על אף ההפסד הצפוי, קבוצתו שנועלת את הטבלה התרחקה עוד יותר מהישארות.

בתקשורת האיטלקית חילקו ציונים נמוכים לכל שחקני סלרניטנה, כולל לוייסמן שלא ממש השפיע לאחר שנכנס. "לא מספיק טוב, ולא התעלה על יתר חבריו", נימקו באתר "קאלציו מרקאטו" בו הוענק לחלוץ ציון 5. באתר "טוטו מרקאטו" הסתפקו בציון 4.5 וכתבו בסרקזם: "קיבל כרטיס חינם כדי לצפות במשחק".

שון וייסמן, סלרניטנה מול שחקן אינטר סטפן דה פריי
התקשה להשפיע. וייסמן מול דה פריי, אמש | רויטרס

ב"יורוספורט" נתנו לוייסמן ציון 5.5 וכתבו: "אחרי שכבש מול אמפולי, הוא הגיע לסן סירו על תקן צופה בלתי מעורב בהצגה של הנראזורי".

בסיום רמז מאמן סלרניטינה שבמשחקים הבאים צפוי זעזוע בהרכב, מה שעשוי להקפיץ את וייסמן ל-11. "אלך רק עם השחקנים שמוכיחים לי שהם מאמינים שהמשימה להישאר בליגה אפשרית. רק מי ש'מתאבד' על המגרש יקבל ממני דקות", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי