"הצעת הפתיחה של וילה על אוסקר גלוך: 20 מיליון יורו"

עיתונאי טורקי טוען: על רקע ההתעניינות הגוברת של ארסנל, הקבוצה של אונאי אמרי תעלה הילוך ותגיש הצעה ראשונית גבוהה

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

העיתונאי הטורקי אקרם קונור מ-ESPN והאתר "גול", אחד ממומחי ההעברות בכדורגל העולמי, טוען שאסטון וילה מתכוונת להעלות הילוך בניסיון לרכוש את אוסקר גלוך.

על פי הדיווח של קונור, וילה שעוקבת אחרי קשר רד בול זלצבורג זמן רב, מתכננת להגיש הצעת פתיחה לאוסטרים בגובה של 20 מיליון יורו, במטרה לצרף את גלוך בקיץ הקרוב.

שווי השוק של גלוך בן ה-20 על פי האתר "טרנספרמרקט" עומד על 15 מיליון יורו, אולם הקבוצה של אונאי אמרי, שהפכה העונה לקבוצת צמרת בפרמיירליג, מוכנה לשלם יותר במטרה לנצח קבוצות אנגליות אחרות במאבק – בדגש על ארסנל, שההתעניינות שלה בגלוך הולכת וגוברת.

לפי דיווחים באנגליה, ארסנל שלחה בסוף השבוע סקאוט מטעמה כדי לעקוב אחרי גלוך במשחק הליגה של זלצבורג נגד לינץ, והתרשמה לטובה. קבוצות נוספות באנגליה שהוזכרו כמועמדות לצרף את גלוך הן טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | GettyImages, Franz Kirchmayr

גלוך עומד העונה על מאזן של שישה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות, ונחשב לשחקן מבוקש למדי בחודשים האחרונים. אם אכן יימכר ב-20 מיליון יורו וצפונה, הוא ישבור את שיא כל הזמנים לכדורגלן ישראלי ויהפוך לישראלי היקר אי פעם (השיא הנוכחי שייך למונס דאבור שנרכש על ידי סביליה ב-15 מיליון יורו).

וילה מדורגת במקום הרביעי בפרמיירליג עם 49 נקודות – 6 פחות מארסנל המוליכה. אם תשמור על מקומה עד סוף העונה ולא תאפשר לטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד שדולקות אחריה לעקוף אותה, היא תזכה בכרטיס ישיר לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי