ג'ון הארטסון: "אין לי ספק שעבדה יעזוב בקרוב, השאלה לאן"

אקס סלטיק התייחס למצבו הבעייתי של הישראלי: "הדיבור הוא שהוא עוזב. כששומעים את רוג'רס מבינים שהוא וסוכנו מחפשים קבוצה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה וסלטיק ככל הנראה הגיעו לנקודת האל חזור, והעזיבה המסתמנת ממניעים פוליטיים מתפתחת לסיפור שמסקרן גם את כלי התקשורת המרכזיים בבריטניה. עבדה בקושי משחק לאחרונה במדי סלטיק והוא לא היה בסגל במשחק האחרון שבו קבוצתו מעדה מול קילמרנוק ואחרי תקופה ארוכה גם איבדה את הפסגה ליריבה המושבעת ריינג'רס.

מי שהתייחס אמש לעתידו של עבדה היה ג'ון הארטסון, שחקן הקבוצה לשעבר שזכור לחובבי הכדורגל הישראלי בעיקר בעקבות הבעיטה ששלח לפרצופו של אייל ברקוביץ' בתקופה שהשניים שיחקו ביחד. "אני מאמין שעבדה יילך. זה הדיבור", אמר הארטסון. הוא רוצה לעשות מה שטוב בשבילו והמשפחה שלו".

"אני לא רוצה להיכנס למה שקורה במדינה שלו וכל זה, אבל אני חושב שיש דיבור על זה שהוא עוזב", הוסיף הארטסון, "אין לי מושג לאן הוא יילך, אבל כששומעים את ברנדן רוג'רס במסיבות העיתונאים, זה ממש נשמע שהוא וסוכנו מחפשים קבוצה אחרת".

שחקן סלטיק, ליאל עבדה
שחקן סלטיק, ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

עבדה צפוי לעזוב את סלטיק בקרוב, ככל הנראה ל-MLS שם הוא מבוקש על ידי שלוש קבוצות שונות – כך על פי דיווחים בסקוטלנד. עדיין לא ברור אם עבדה יימכר או יושאל עד לתום העונה, אך בסלטיק חוששים שאם הוא ימשיך לא לשחק, או לשחק ולהיראות לא טוב בגלל שהוא טרוד, המחיר שלו, שמוערך כעת ב-10 מיליון ליש"ט, יישחק וערכו יצנח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי