"אליאל פרץ קילל את לואי דה לוקאס, שתקף אותו בעוצמה רבה"

play
אליאל פרץ מורחק | אתר רשמי, מתוך טוויטר
אליאל פרץ הותקף בסיום המשחק של אפולון 00:43

בבוקר שאחרי אירוע האלימות הקשה בסיום הדרבי בשמינית גמר הגביע הקפריסאי, נחשף דו"ח השופט האיטלקי. המאמן הזמני של א.א.ל: "הוא לא משוגע, משהו בטוח קרה"

(גודל טקסט)

אפולון לימסול ואליאל פרץ עלו אמש (רביעי) לרבע גמר הגביע הקפריסאי בזכות ניצחון 1:3 בדרבי על א.א.ל, אבל בבוקר שאחרי הכותרות בקפריסין עוסקותך באירוע שהתרחש מיד אחרי שריקת הסיום, אז הבלם הדומיניקני של א.א.ל, לואי דה לוקאס, הכה בעוצמה את הקשר הישראלי.

צפו בתגרה

על פי המצלמות שהצליחו לתעד את אותן שניות לא פשוטות לצפייה בסיום המשחק, נראה שפרץ פונה אל בלם היריבה, שמגיב באגרוף עוצמתי לפניו ולאחר מכן גם בעט בו. שניהם הורחקו בכרטיסים אדומים על ידי השופט האיטלקי לוקה זופרלי, שבפעם השנייה העונה נקרא לקפריסין כדי לנהל משחק.

אליאל פרץ מורחק
אליאל פרץ מורחק | אתר רשמי, מתוך טוויטר

בקפריסין נחשף הבוקר דו"ח השופט של זופרלי, שכתב: "בסיום המשחק ועדיין על כר הדשא, מספר 8 של אפולון אליאל פרץ, קילל שחקן יריב, את מספר 30 של א.א.ל לואי דה לוקאס. בתגובה, דה לוקאס בעט וחבט בעוצמה רבה ובאלימות באליאל פרץ".

אלכסנדרוס גרפוזיס, שמשמש כמאמן הזמני של א.א.ל לימסול, אמר אחרי שריקת הסיום: "אם יש דבר אחד בטוח, זה שדה לוקאס לא משוגע, משהו בטוח קרה וגרם לו להתנהג ככה. ברור שמה שהוא עשה לא מקובל, אנחנו מתנגדים לאלימות".

כידוע, פרץ בן ה-27 עבר לאפולון בקיץ האחרון והספיק לכבוש העונה שלושה שערי ליגה ב-23 משחקים. לפני כן שיחק בהפועל חיפה, וולפסברגר האוסטרית, הפועל חדרה, בני יהודה ומכבי תל אביב שבה גדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי