ארסנל התרשמה לטובה מגלוך: "וילה והיא – הפייבוריטיות במירוץ"

play
שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך | GettyImages, Gualter Fatia
צפו: ארסנל המרשימה דרסה 0:5 את ברנלי, סאקה כבש צמד 02:43

סקאוט התותחנים התלהב, באנגליה טוענים כי לארסנל יש "תיקייה עצומה" הקשורה ביהלום הישראלי: "גם קבוצות פרמיירליג נוספות ברקע"

(גודל טקסט)

העניין של ארסנל באוסקר גלוך הולך וגובר, כך מדווחים בתקשורת הבריטית. כזכור, התותחנים שלחו סקאוט כדי לצפות ביהלום של הכדורגל הישראלי לאחרונה בפעולה במשחק הליגה מול לינץ, ולפי העיתונאי האנגלי פיט אורורק, לארסנל יש "תיקייה עצומה" הקשורה בכוכבה הצעיר של רד בול זלצבורג.

גם אסטון וילה במירוץ, כשלפי אורורק, אלה שתי המועמדות המובילות להחתים את גלוך בקיץ הקרוב, אולם "יש קבוצות פרמיירליג נוספות ברקע. ארסנל עקבה אחריו באופן צמוד ומיקל ארטטה עשוי לנסות וללכת עליו בחלון הקיץ הקרוב".

גלוך עומד העונה על מאזן של שישה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות, ונחשב לשחקן מבוקש למדי בחודשים האחרונים. בתקשורת העולמית נטען בשבוע שעבר כי הצעת הפתיחה של אסטון וילה עומדת על 20 מיליון יורו, ואם אכן יימכר בסכום שכזה (או יותר), הוא ישבור את שיא כל הזמנים לכדורגלן ישראלי ויהפוך לישראלי היקר אי פעם (השיא הנוכחי שייך למונס דאבור שנרכש על ידי סביליה ב-15 מיליון יורו).

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך
שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך | GettyImages, Gualter Fatia

הישראלי יקווה לחזור לכבוש או לבשל – דבר שלא עשה במסגרת הליגה מאז תחילת דצמבר – כשזלצבורג תארח את אוסטריה לוסטנאו ביום שבת (18:00) במסגרת המחזור ה-20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי