דאבור חזר מפציעה, מהפך דרמטי ליריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג

play
מונס דאבור שבאב אל אהלי | אתר רשמי, שבאב אל אהלי
תקציר ליגה בלגית: גנט (עומרי גנדלמן) – אנטוורפן 2:2 01:30

החלוץ שותף בניצחון שבאב אל אהלי, גם אצילי ואל עין צברו נקודות. אולימפיאקוס גברה על אסטראס טריפולי ורן בן שמעון ממשיך ברצף הניצחונות עם א.א.ק לרנקה

(גודל טקסט)

* לראשונה מאז נפצע בתחילת חודש נובמבר, מונס דאבור עלה מהספסל ועזר לשבאב אל אהלי לנצח 0:3 את איימן בליגה באיחוד האמירויות. החלוץ נכנס ל-19 הדקות האחרונות, ביתרון כפול.

* עוד באיחור האמירויות, עומר אצילי עלה מהספסל בדקה ה-60 בניצחון הדרמטי של אל עין 0:1 בחוץ על באני יאס, משער בדקה ה-90+4.

* רועי קהת עלה בהרכב סומגאייט והשלים 90 דקות בהפסד 2:0 לקרבאח, מוליכת הטבלה באזרבייג'אן שפתחה פער של 18 נקודות בין השתיים.

* אולימפיאקוס, יריבת מכבי תל אביב בשמינית גמר הקונפרנס ליג, אירחה בביתה את אסטראס טריפוליס במשחק ללא קהל וניצחה בדקה ה-88 הודות למהפך שקבע איוב אל קאבי שהשלים צמד (78 ו-88). הקבוצה מפיראוס מושלמת בארבעת המשחקים מאז שמינתה את חוסה לואיס מנדיליבאר למאמנה. עוד ביוון, דן גלזר ישב על ספסל אופי כרתים ולא שותף ב-2:2 שלה בחוץ נגד פאס יאנינה.

* אחרי שהודחה מהקונפרנס ליג בידי מכבי חיפה, גנט כמעט ניצחה את האלופה אנטוורפן בליגה הבלגית. עומרי גנדלמן עלה מהספסל בדקה ה-46, קבוצתו ספגה את השוויון בדקה ה-84 והצדדים נפרדו ב-2:2 דרמטי.

עומרי גנדלמן גנט
כמעט הפתיעו את האלופה. גנדלמן | אימג'בנק GettyImages

* בפולין, יואב הופמייסטר הוחלף בדקה ה-62 ב-3:3 המטורף של קבוצתו קורונה קיילצה נגד לגיה ורשה. הקשר ירד בפיגור 3:1, חבריו השוו בדקה ה-90+2.

* אחרי ההדחה מהקונפרנס ליג בידי אולימפיאקוס, פרנצווארוש מחצה 0:5 את אויפשט במשחק חוץ. מוחמד אבו פאני עלה מהספסל בדקה ה-63 ביתרון 0:2, אבל לא כבש או בישל את אחד משלושת השערים הבאים (שמהם שניים כבש אלכסנדר פשיץ').

* בקפריסין, א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון ממשיכה ברצף הניצחונות עם 0:1 בחוץ על פאפוס. היא במרחק חמש נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי