אצילי מחכה לרונאלדו: "מעניין להיות חלק מליגת האלופות באסיה"

play
עומר אצילי במסיבת העיתונאים | אתר רשמי, אל עין
הראשון שלו בליגת האלופות של אסיה: צפו בעומר אצילי כובש בטורקמניסטן 03:09

הישראלי של אל עין יארח בעוד שישה ימים את אל נאסר הסעודית ובינתיים מתרכז בליגה: "אוהב לשחק כל שלושה-ארבעה ימים"

(גודל טקסט)

בעוד שישה ימים מצפה לעומר אצילי מפגש פיקנטי עם כריסטיאנו רונאלדו ויתר כוכבי אל נאסר ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה, אבל עוד קודם לכן תשחק אל עין בחמישי בצהריים מול האטה במסגרת הליגה של איחוד האמירויות. היום (שלישי) התייצב שחקן הכנף הישראלי למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך להשיג תוצאות טובות. אנחנו מכבדים מאוד את היריבה, אבל יש לנו ביטחון רב בעצמנו והמטרה היא לנצח".

על הלו"ז הצפוף אמר: "אני חושב שכל שחקן מקצוען מעדיף לשחק ככה, כל שלושה-ארבעה ימים. אני באופן אישי אוהב את זה וגם חבריי לקבוצה שמחים לשחק ברצף".

אחרי ששיחק וכבש במדי מכבי חיפה בליגת האלופות האירופית, לאצילי יש שער אחד בליגת האלופות של אסיה והוא מקווה אולי לשפר את המאזן מול רונאלדו ואל נאסר. "זה מעניין מאוד להיות חלק מהמפעל הזה שהוא הכי חזק ביבשת", אמר, "אבל קודם כל יש לנו משחק ליגה חשוב מול האטה וכל הפוקוס עליו ועל שלוש הנקודות".

עומר אצילי שחקן אל עין במסיבת עיתונאים
עומר אצילי במסיבת העיתונאים | אתר רשמי, אל עין

בינתיים באל עין מודאגים מאוד מהפציעה של החלוץ המוביל קוג'ו לאבה, שהוחלף בשלב מוקדם במשחק הקודם ולא יעמוד לרשות הרנן קרספו בחמישי וככל הנראה גם לאחר מכן. "הוא שחקן חשוב ואף פעם לא קל להתמודד עם חיסורים כאלה, אבל נמתין לבדיקות ונדע כמה זמן הוא ייעדר", אמר המאמן הארגנטינאי.

* גיא חדידה שיחק 90 דקות בהפסדה של זלגרשג 4:2 לדיושג'ור בשמינית גמר הגביע ההונגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי