השחקן שהיכה את אליאל פרץ ספג עונש כבד, הישראלי יצא בזול

play
אליאל פרץ מורחק | אתר רשמי, מתוך טוויטר
אליאל פרץ הותקף בסיום המשחק של אפולון 00:43

לואי דה לוקאס הושעה מעשרה משחקים אחרי שהאשים בגזענות והנחית אגרוף בפרצופו של פרץ, שספג קנס בלבד בגלל "התגרות מילולית". צפו בתקרית

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משבוע לואי דה לוקאס התייחס לראשונה לתקרית עם אליאל פרץ וטען לגזענות קשה מצידו של הישראלי. היום (חמישי) בית הדין הקפריסאי קבע את עונשי השחקנים וזיכה באופן ברור את הישראלי, שספג קנס בלבד בגלל "התגרות מילותית" בעוד שדה לוקאס שילם ביוקר והורחק מעשרה משחקים.

כזכור, בסיום משחק הגביע שבו אפולון לימסול הדיחה את א.א.ל, דה לוקאס התקרב לפרץ והיכה אותו באגרוף. לאחר מכן הוא צייץ בטוויטר את גרסתו, כשהוא האשים בין היתר את פרץ בגזענות כלפיו וכתב: "במהלך המשחק, ספגתי שוב ושוב עלבונות חוזרים ונשנים בעלי אופי גזעני ואישי. אינני רוצה לתת כל בסיס למילים שנעשה בהן שימוש נגדי, כיוון שאני מקווה להמשיך הלאה".

צפו בתקרית עצמה

ההתנצלות וההאשמה של דה לוקאס כלפי פרץ

אליאל פרץ מורחק
אליאל פרץ מורחק | אתר רשמי, מתוך טוויטר

דה לוקאס אף איים להתלונן במשטרה ובפיפ"א נגד פרץ, אבל בהתאחדות הקפריסאית לא התרשמו והענישו בחומרה רק את דה לוקאס, שיחזור רק לחלק האחרון של העונה, אם בכלל.

כידוע, פרץ בן ה-27 עבר לאפולון בקיץ האחרון והספיק לכבוש העונה שלושה שערי ליגה ב-23 משחקים. לפני כן שיחק בהפועל חיפה, וולפסברגר האוסטרית, הפועל חדרה, בני יהודה ומכבי תל אביב שבה גדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי