אוסקר גלוך ניצח עם זלצבורג, רן בן שמעון במקום השני בקפריסין

אחרי שהשתתף בלוויה של חברו הטוב אפיק טרי ז"ל, קשר הנבחרת שיחק 69 דקות ב-0:1 בלינץ. המאמן חגג 0:1 עם א.א.ק לרנקה אצל אומוניה. אלי דסה ודינמו מוסקבה התקרבו לפסגה ברוסיה

(גודל טקסט)

אחרי שהחמיץ את המחזור הקודם כדי להשתתף בלוויה של חברו הטוב סמל אפיק טרי ז"ל שנפל בעזה, אוסקר גלוך חזר הערב (שבת) להרכב של רד בול זלצבורג, שניצחה 0:1 בחוץ את לאסק לינץ, המדורגת שלישית בטבלת הליגה האוסטרית. פרננדו הכריע כבר בדקה הראשונה וגדיל את יתרונה של האלופה בפסגה לחמש נקודות על פני שטורם גראץ שטרם שיחקה במחזור ה-22. גלוך הוחלף בדקה ה-69.

* רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה לא מוותרים על האליפות בקפריסין. אחרי ה-1:1 מול האלופה המכהנת אריס לימסול, המאמן הישראלי חגג ניצחון חשוב 0:1 בחוץ על אומוניה ניקוסיה ועלה לפחות זמנית למקום השני, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה. הפורטוגלי רפא לופס הכריע בדקה ה-63.

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה הביתי של דינמו מוסקבה 0:2 על אחמט גרוזני ונמצא רק שתי נקודות מפסגת הליגה הרוסית, שם ניצבת האלופה זניט סנט פטרסבורג. קרסנודאר של ולאדן איביץ' במקום השני עם נקודה יותר מדינמו, אחרי שהפסידה אתמול 2:1 ברוסטוב.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד
לא התרגש מההפסד. בן שמעון | ברני ארדוב

* רמזי ספורי שיחק 21 דקות כמחליף בהפסד הדרמטי של אנטליאספור 1:0 בחוץ לאיסטנבול בשאקשהיר, אותה עזב בינואר עדן קארצב. ג'רום אופוקו הכריע בתוספת הזמן עבור המארחת, ספורי וחבריו נותרו במקום השמיני.

* יואב הופמייסטר שיחק 78 דקות בהרכב קורונה קיילצה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול קרקוביה ונמצאת במקום ה-15 ומעל הקו האדום בליגה הפולנית.

* אוסמה חלאיילה פתח ופיראס אבו עקל שותף כמחליף בהפסד של גבאלה 2:1 לסבאח באקו בליגה האזרית. גלעד אברמוב לא נכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי