"זה משהו שעוד לא קרה לי": נועה קירל שמה סוף לשמועות על דניאל פרץ

play
דניאל פרץ, נועה קירל | מסך, אינסטגרם
צפו: הארי קיין כיכב, באיירן מינכן הוציאה עצבים עם 1:8 אדיר על מיינץ 02:58

בריאיון מיוחד לאולפן שישי בערץ 12, הזמרת הגיבה לביקורות: "אומרים שזה לא אמיתי ושזה יחסי ציבור, איך אפשר להגיד דבר כזה?". וגם: המרחק, איך הם הכירו ומה היתרון הכי גדול מבחינתה כשהיא במינכן?

(גודל טקסט)

בריאיון מיוחד שהעניקה ל"אולפן שישי" בערוץ 12, הזמרת נועה קירל שפכה אור על השמועות בנוגע למערכת היחסים המסקרנת שלה ושל שוער באיירן מינכן ונבחרת ישראל, דניאל פרץ.

נועה סיפרה: "דניאל נמצא במינכן והקריירה שלו פה, וזו קריירה שהיא 24/7 אז פתאום אני צריכה להתאים את עצמי לפעמים ללו"ז למישהו אחר וזה משהו שעוד לא קרה לי וזה חדש לי. אבל יש בזה משהו נחמד, פתאום אני הולכת לסופר או מסתובבת בחנויות וזה דברים שאני פחות יכולה לעשות בארץ".

על השמועות: "אני מתחילה מערכת יחסים ואומרים, 'זה לא אמיתי, זה יחסי ציבור'. איך אפשר להגיד דבר כזה? ברור שיש קצת דחף לצעוק, אבל אני מבינה שאין לי למה. אני לא מרגישה צורך להצטדק, אלה החיים שלי ואני עושה מה שטוב לי ומה שאני מרגישה שלמה איתו, ובסוף זה מנצח".

איך היא פרץ הכירו: "אני מכירה אותו הרבה שנים מחברים משותפים. הוא גם מיוצג אצל רוברטו הסוכן שלי. זה היה הכי מצחיק, רוברטו אומר 'תמיד מאשימים אותי ותמיד אני האיש הרע'. חושבים שהוא תכנן הכל אבל לא היה לו מושג בהתחלה, לא סיפרתי לאף אחד. הוא לא האחרון לדעת אבל הוא בטח לא זה שיבוא ויגיד לי עם מי להיות, הוא בחיים לא יחליט לי דבר כזה".

דניאל פרץ, נועה קירל | אינסטגרם

על המורכבות בכך שפרץ גר בגרמניה והיא בישראל: "אם היית שואל אותי לפני שנה אם הייתי נכנסת לקשר בשלט רחוק, הייתי ממש צוחקת כי אני מאוד אוהבת חום ואהבה ושכל הזמן נמצאים לידי. אבל אני מאמינה שכשזה נכון וטוב, זה לא באמת משנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי