דניאל פרץ היה רק תעלול של יחסי ציבור? נועה קירל שמה סוף לשמועות

play
דניאל פרץ, נועה קירל | אינסטגרם
פנטזיה נהדרת: שרון דוידוביץ' על הדרך לפסגה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן 05:36

אחרי מבול הביקורות ברשתות החברתיות, הזמרת ששהתה לצד השוער במעמד החתימה ההיסטורי בבאיירן מינכן, הודתה לראשונה: "זו התחלה של קשר, יש פרפרים". ומה דעתה על השמועות?

(גודל טקסט)

אחרי שלקחה חלק במעמד החתימה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן, נועה קירל חזרה לישראל בתום שבוע בו הייתה צמודה לבן הזוג. מערכת היחסים הפוטוגנית שלהם עשתה המון רעש בארץ ומעבר לים והזמרת שרגילה להיות תחת אור הזרקורים כבר המון שנים, התייחסה לתגובות ברשתות החברתיות, שהופנו כלפי החיבור בינה לבין השוער המוכשר שנראה לרבים כמו "תעלול יחצ"ני של הסוכן שלה". 

"אמרו שזה יח"צ? על כל דבר שאני אעשה יהיו תגובות וזה מעורר עניין, אני שמחה על זה כי זה אומר שאני מעניינת וזה דבר שהוא חיובי וטוב. אני גם נורא רגילה לזה, מגיל 14 זה ככה, ורק שימשיך להיות ככה", אמרה הזמרת האהובה בראיון ל'ישראל בידור' הבוקר (ראשון) והדפה את מבול הביקורות.

אז אמנם הקשר שנוצר ביניהם קרה זמן קצר לאחר הפרידה שלה מהדוגמן תומר הכהן במקביל לחתימה של פרץ בסוכנות של רוברטו, הסוכן של נועה, אבל כפי שכבר סיפרנו לכם, הם מכירים הרבה שנים אחורה.

במהלך אירוע של חברת אל על שהשיקה את התפריט החדש של השף אסף גרניט, לראשונה הודתה היניקורן הישראלית שיש מערכת יחסים אמיתית בינה לבין שוער באיירן: "זו באמת התחלה של קשר. זו התחלה, הכל התחלתי, הפרפרים. יצא לנו לחוות חוויה מאוד גדולה עכשיו ביחד, שהיא לגמרי שלו ואני הכי גאה בו בעולם. הייתה לי הזכות להיות שם לצידו".

לכל מטילי הספק, לנועה קירל יש הכל, ועכשיו גם תואר חדש ונוצץ: אשת כדורגלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי