סולומון: "קשה להסביר את התסכול והעצבים, הייתי אמור לחזור"

שחקן הכנף התייחס לפציעה שמשביתה אותו זה חמישה חודשים ושבגללה לא עומד לרשות הנבחרת מול איסלנד וחסר לטוטנהאם: "נתראה בקרוב במגרשים"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מנור סולומון לא מצליח להתאושש מהפציעה שספג בתחילת אוקטובר. הציפייה הייתה ששחקן הכנף ישוב למגרש באיזור חודש ינואר, אבל מאז חזרתו נדחית פעם אחר פעם ובסוף השבוע גם מאמנו בטוטנהאם, אנג' פוסטקוגלו, הודה ש"אין ממש התקדמות עם מנור, עדיין לא טוב לו והצוות הרפואי מחפש אחר דרכי פעולה אחרות כרגע".

במספר כלי תקשורת בלונדון כבר העלו תהיות לגבי מועד חזרתו של סולומון והביעו את חששם שהוא לא יחזור לשחק העונה, אלא שהקשר פרסם הערב (שני) פוסט באינסטגרם ובו טען שהוא צפוי לחזור בקרוב. עם זאת, גם התייחס לתסכול הגדול מכך שנותר מחוץ לסגל נבחרת ישראל שתיאבק השבוע על הכרטיס האחרון ליורו 2024 שייערך הקיץ בגרמניה ועל המאבק היום-יומי שלו כחלק מהתקופה "הכי קשה ומאתגרת בקריירה".

שחקן טוטנהאם מנור סולומון
"לא הצליח להשפיע כפי שהיה רוצה". סולומון | GettyImages, Marc Atkins

"בזמן האחרון התנתקתי קצת מהרשתות החברתיות והתעסקתי רק בשיקום שלי ובחזרה למגרש. התקופה האחרונה הייתה הכי קשה ומאתגרת בקריירה שלי, אני כבר מעל חמישה חודשים כל יום עובד הכי קשה שיש כדי לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב, אבל לצערי עדיין לא הצלחתי לגמרי להחלים.

"קשה לי להסביר את רמת התסכול והעצבים מזה שאני אפסיד את משחקי הנבחרת הקרובים ואת המשחקים המכריעים בטוטנהאם, הייתי אמור לחזור כבר לפני חודשיים לפי התכנונים. יחד עם זאת אני מלא מוטיבציה ואמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לחזור יותר חזק וטוב מתמיד. תודה רבה על האהבה והתמיכה שאני מקבל, נתראה בקרוב במגרשים", כתב סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי