מתקרב לעונה שלמה בלי ניצחון: המאזן העגום של שון וייסמן

play
שחקן סלרניטנה, שון וייסמן | GettyImages, Alessandro Sabattini
שון וייסמן אפילו לא שותף, סלרניטנה הובסה בבולוניה 01:46

החלוץ הישראלי חווה תוצאות רעות עם גרנאדה וסלרניטנה. עלול להיות שותף לשתי ירידות ליגה בשתי מדינות שונות - באותה עונה

(גודל טקסט)

שון וייסמן שיחק אמש (שישי) 26 דקות ב-2:2 של סלרניטנה נגד ססואולו והוא עדיין ממתין להיות שותף לניצחון ליגה ראשון העונה. החלוץ הישראלי חווה עונת 2023/24 לא קלה בשתי הקבוצות בהן שיחק; תחילה גרנאדה ולאחר מכן סלרניטנה, וייתכן מאוד שיהיה שותף לשתי ירידות ליגה.

וייסמן רשם העונה 5 משחקי ליגה בלה ליגה במדי גראנדה ו-7 נוספים בסלרניטנה. הקבוצה הספרדית הפסידה 3 משחקים וסיימה 2 בתיקו, והקבוצה האיטלקית הפסידה 5 משחקים וסיימה 2 בתיקו. בתקופה שלו בספרד גרנאדה ניצחה רק פעמיים, אבל בשתיהן החלוץ הישראלי לא היה בסגל.

וייסמן כבש שער בהופעת הבכורה שלו בסלרניטנה, אבל היא הפסידה במשחק הזה 3:1 לאמפולי. לרוע מזלו, אפילו בגביע הוא לא הצליח לנצח – לא באשמתו כמובן. וייסמן פתח והבקיע השנה בסיבוב הראשון של קופה דל ריי כשגראנדה הביסה 0:3 בחוץ את ארוסה מהליגה החמישית, אבל אז הסתבר שקבוצתו שיתפה שחקן שלא כחוק והיא נענשה בהפסד טכני 3:0.

שחקן סלרניטנה, שון וייסמן
בגביע הספרדי הוא דווקא ניצח, אבל אז התוצאה השתנתה להפסד טכני. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Ivan Romano

סלרניטנה לא ניצחה מאז ה-30 בדצמבר ומדורגת 10 נקודות מתחת לקו האדום, כשבקופה שלה 21 נקודות בסך הכול ורק נס יציל אותה מחזרה לסרייה B. בספרד המצב של גרנאדה אפילו גרוע יותר: 14 נקודות מתחת לקו האדום ורצף של 5 הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי