עומר חנין בהרכב חודש מרץ בליגה הגרמנית השלישית

play
עומר חנין שוער מיינץ | GettyImages, Christian Kaspar-Bartke
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4 02:46

שוער מנהיים, שהצטרף בפברואר אחרי חצי שנה ללא קבוצה, קיבל הזדמנות בהרכב וסייע לחבריו החדשים לצאת לרצף ניצחונות שבזכותו עלו מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

דניאל פרץ הוא אולי השוער הישראלי הבכיר בגרמניה, אבל בליגה השלישית יש ישראלי נוסף שעומד בין הקורות. מדובר בעומר חנין, שהיום (רביעי) רשם ציון דרך נהדר מבחינתו כאשר נכלל בהרכב חודש מרץ, כך שבמילים אחרות הוא גם שוער החודש בזכות הופעותיו.

חנן בן ה-25 הגיע לגרמניה ב-2019 כאשר מיינץ צירפה אותו מהפועל חדרה, אבל כעבור שלוש שנים עבר ל-FSV פרנקפורט ובפברואר האחרון, אחרי כחצי שנה ללא קבוצה, הצטרף למנהיים שהייתה אז מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית לליגה הרביעית. את הבכורה ערך ב-15 במרץ ובה גברה מנהיים 0:1 על ארמיניה בילפלד, לאחר מכן עם חנין בשער ניצחה 1:2 את קבוצת המשנה של בורוסיה דורטמונד ובתחילת אפריל מחצה 1:6 את אונטרהאכינג והצליחה לטפס מעל הקו האדום.

מצטייני חודש מרץ בליגה הגרמנית השלישית
| צילום מסך, הליגה השלישית בגרמניה

בשבוע שעבר כאשר פורסמה רשימת המועמדים למצטייני החודש בכל עמדה, נכתב על חנין: "המאמן לא חשש לעשות שינוי בשער וחנין שהגיע רק כגיבוי בגלל פציעה, הפך לשוער הראשון וזה היה המהלך הנכון. לפניו עמד שוער שספג 30 שערים ב-20 משחקים". היום הוא נכלל בהרכב חודש מרץ ויקווה להמשיך ביכולת הטובה כדי למנוע מקבוצתו לרדת ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי