גנדלמן כבש ובישל ב-2:3 של גנט, דאבור סחט פנדל וניצח את אצילי

play
עומרי גנדלמן גנט | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.4 05:02

הקשר הישראלי העלה את מאזנו ל-11 שערים ו-4 בישולים בליגה בניצחון על וסטרלו. חלוץ שבאב אל אהלי שיחק 82 דקות ב-1:2 הביתי על אל עין. למקין ישב על הספסל של שחטאר שהתקרבה לאליפות

(גודל טקסט)

איזו עונה מדהימה עוברת על עומרי גנדלמן בגנט. הקשר הישראלי שהצטרף בקיץ לקבוצה הבלגית כבש הערב (שבת) את שערו ה-11 העונה בליגה בניצחון 2:3 על וסטרלו והוסיף גם בישול ב-3 נקודות ששמו את גנט עם פער של 6 נקודות בפסגת פלייאוף על המקום בקונפרנס ליג בעונה הבאה. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל גנדלמן, שרשם 90 דקות, נגח מכדור חופשי בדקה ה-19 את שער השוויון וניצל שגיאה קשה של שוער וסטרלו בדקה ה-64 כדי לקבוע 2:3 אחרי שני שערי שוויון משני הצדדים.

מונס דאבור ניצח את עומר אצילי בדרבי הישראלי בליגה של איחוד האמירויות, כאשר שבאב אל אהלי חגגה 1:2 בחוץ על אל אין שעלתה השבוע לגמר ליגת האלופות של אסיה וביססה את מעמדה במקום השני, עם מרחק שבע נקודות מיריבתה. חלוצה של שבאב אל אהלי הוכשל על ידי השוער בדקה ה-31 ולוקה מיליבוייביץ' כבש. מוחמד אל באלושי השווה (50) ואצילי הוחלף בדקה ה-59, ושתי דקות לאחר מכן חזרה אל אהלי להוביל משער של איגור דה קרוז הברזילאי, שלמעשה הכריע את המשחק. דאבור הוחלף שמונה דקות לסיום.

סתיו למקין ישב על הספסל בניצחון הליגה ה-12 ברציפות של שחטאר דונייצק, שהביסה 0:3 בחוץ את צ'רקאסי, אצלה ארד בר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-62. שחטאר כעת עם ארבע נקודות יתרון בפסגת הליגה האוקראינית על פני דינמו קייב, כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים. צ'רקאסי רגועה במקום השביעי.

עומרי גנדלמן גנט
11 שערים ו-4 בישולים לקשר הישראלי. גנדלמן | אימג'בנק GettyImages

* עופרי ארד השלים 90 דקות במרכז ההגנה של קייראט אלמטי, שהפסידה 1:0 בחוץ מול קייסאר בליגה הקזחית. הפסד שני רצוף לקייראט, אחרי שהייתה בלתי מנוצחת בארבעת מחזורי הפתיחה.

* ידין לוגסי פתח בהרכב סבאיל וניר ברדע נותר על הספסל בהפסד החוץ 2:0 מול סבאח באקו במחזור ה-32 בליגה האזרית. סבאיל נותרה במקום השישי.

* דן גלזר שיחק 16 דקות כמחליף ב-1:1 של אופי כרתים בחוץ מול אסטרס טריפוליס בפלייאוף התחתון ביוון.

* דוד קלטינס ישב על הספסל של סט. ג'ונסטון בהפסד הביתי 3:1 מול היברניאן בפלייאוף התחתון בסקוטלנד, וקבוצתו רק נקודה מעל רוס קאונטי והמקום המוביל למבחנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי