נאתכו איים לרדת מהמגרש לאחר שהואשם: "המדינה שלך רוצחת"

play
ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש | צילום מסך, ספורט1
ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש לאחר שהואשם בתמיכה ב"מדינה שרוצחת אנשים" 03:19

קשר פרטיזן בלגרד, קפטן נבחרת ישראל לשעבר, זעם על שחקן וויבודינה בהפסד 3:2 ופנה למאמנו: "תוציא אותו או שאהרוג אותו". צפו באירוע החריג

(גודל טקסט)

תקרית חריגה וחמורה הערב (חמישי) במשחק בין פרטיזן בלגרד לוויבודינה במסגרת הליגה הסרבית. אחד משחקני הקבוצה האורחת תקף את ביברס נאתכו וקרא לו "תומך במדינה שרוצחת אנשים".

נאתכו, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל עד לא מזמן שענד הערב את סרט הקפטן בפרטיזן, לא הסתיר את זעמו מהדברים הקשים שהטיח בו שחקן היריבה ואיים לרדת מהמגרש בגלל אותן השמצות מכוערות וקשות. הקשר הישראלי נשמע בשידור כשהוא צועק לעבר מאמן וויבודינה, בוז'ידאר באנדוביץ': "תוציא אותו החוצה, תוציא אותו או שאני הורג אותו! הוא אמר שאני תומך בישראל שרוצחת אנשים! תוציא אותו!".

נאתכו חזר על הדברים בזמן שמאמן וויבודינה וכך מאמנו החדש אלברט נאג' מנסים להרגיעו. השופט לא התייחס לאירוע ובסופו של דבר המשחק חודש לאחר כמה דקות. נאתכו נותר על כר הדשא וקבוצתו כאמור הפסידה.

בסרביה תיארו את האירוע כ"סקנדל" ו"רגע מכוער", כשבאתר "מונדו" נכתב: "נאתכו השתגע".

ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש
לא נתן לאירוע לעבור בשתיקה. ביברס נאתכו | צילום מסך, ספורט1

במשחק עצמו השלים נאתכו 90 דקות, אבל פרטיזן בלגרד ספגה בתוספת הזמן והפסידה 3:2 לוויבודינה. משמעות ההפסד החמישי ברציפות של פרטיזן בכל המסגרות הוא שהכוכב האדום בלגרד של עומרי גלזר – קבוצתו של ברק בכר בתחילת העונה כידוע – תזכה הערב רשמית באליפות אם תנצח בביתה את באצ'קה טופולה (20:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי