נאתכו סירב לקבל התנצלות ועשוי לעמוד לדין: "היה עם טירוף בעיניים"

play
לא נתן לאירוע לעבור בשתיקה. ביברס נאתכו | צילום מסך, ספורט1
ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש לאחר שהואשם בתמיכה ב"מדינה שרוצחת אנשים" 03:19

הזוי: ההתאחדות הסרבית עשויה לנקוט בענישה הדדית כלפי קפטן פרטיזן והשחקן שקרא לעברו "המדינה שלך רוצחת", ואח"כ ניסה להתפייס

(גודל טקסט)

תקרית חריגה וחמורה אירעה אמש (חמישי) במשחק בין פרטיזן בלגרד לוויבודינה במסגרת הליגה הסרבית. אחד משחקני הקבוצה האורחת, הבלם סייד קוראץ' (בוסני שגדל בלוקסמבורג), תקף את ביברס נאתכו וקרא לו "תומך במדינה שרוצחת אנשים".

נאתכו, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל עד לא מזמן שענד הערב את סרט הקפטן בפרטיזן, לא הסתיר את זעמו מהדברים הקשים שהטיח בו שחקן היריבה ואיים לרדת מהמגרש בגלל אותן השמצות מכוערות וקשות. הקשר הישראלי נשמע בשידור כשהוא צועק לעבר מאמן וויבודינה, בוז'ידאר באנדוביץ': "תוציא אותו החוצה, תוציא אותו או שאני הורג אותו! הוא אמר שאני תומך בישראל שרוצחת אנשים! תוציא אותו!".

נאתכו חזר על הדברים בזמן שמאמן וויבודינה וכך מאמנו החדש אלברט נאג' מנסים להרגיעו. השופט לא התייחס לאירוע ובסופו של דבר המשחק חודש לאחר כמה דקות. נאתכו נותר על כר הדשא וקבוצתו כאמור הפסידה.

בסרביה מדווחים שנאתכו נראה כעוס גם אחרי שריקת הסיום, וחושפים תיעוד חדש מהתקרית. בתיעוד נראה השופט מנסה להרגיע את נאתכו, ושחקנים נוספים של וויבודינה מחבקים אותו ומנסים לפייס בינו לבין קוראץ', השחקן שהשמיץ אותו. בשלב מסוים נראה קוראץ' נענה לבקשתו של השופט להתנצל בפני נאתכו ומתקרב לעברו במטרה ללחוץ לו יד, אבל נאתכו סירב והפנה את גבו.

ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש
לא נתן לאירוע לעבור בשתיקה. ביברס נאתכו | צילום מסך, ספורט1

על פי התקשורת הסרבית, ההתאחדות המקומית שוקלת ענישה הדדית במקרה המדובר. נאתכו עשוי לעמוד לדין על ה"איומים" שהשמיע כביכול ונקלטו במצלמות, בעוד קוראץ' עשוי להיענש על התנהגות בלתי הולמת. בסרביה תיארו את התקרית הבוקר וכתבו ש"נאתכו היה עם טירוף בעיניים. שום דבר לא הצליח להרגיע אותו, גם אחרי המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי