"אין למנור סולומון עתיד גדול בטוטנהאם, קבוצות אחרות יסתכלו עליו"

play
מנור סולומון שחקן טוטנהאם | GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP
צ'לסי ניצחה 0:2 את טוטנהאם והרחיקה אותה מאוד מהכרטיס לליגת האלופות 02:12

עיתונאי בריטי שמסקר את התרנגולים ניתח את מצבו של הישראלי: "זה לא הסתדר לו במועדון, אפשר לעשות עליו רווח לאחר שהגיע בחינם"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לא כך קיווה מנור סולומון שתיראה עונת הבכורה שלו בטוטנהאם. כוכב נבחרת ישראל סבל משתי פציעות קשות, שותף העונה בשישה משחקים בלבד, וכבר לא ישוב לדשא ב-2023/24.

על כן, לא מן הנמנע כי בעונה הבאה יצטרך שחקן הכנף למצוא לעצמו קבוצה חדשה. טוטנהאם צפויה לבצע מספר שינויים בחלק הקדמי – בין היתר היא עתידה לרכוש את טימו ורנר – ולפי העיתונאי גרהאם ביילי, המסקר את המועדון, "זה לא ממש הסתדר לסולומון בטוטנהאם. הוא תמיד היה מעין סיכון, אבל הגיע בחינם כך שאפשר לעשות עליו רווח אם המועדון ימכור אותו".

ביילי הוסיף וניתח: "אני חושב שייתכן שהוא יעזוב. טוטנהאם לא דוחפת אותו אקטיבית מהדלת, אבל קבוצות אחרות יסתכלו עליו כאופציה. אין לו עתיד גדול בטוטנהאם, לפי מה שאני שומע".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם
מנור סולומון שחקן טוטנהאם | GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

במהלך חודש מרץ נדרש המנג'ר אנג' פוסטוקוגלו על הישראלי שהגיע ללא תמורה בקיץ ואמר: "זה מתסכל. הוא עובד קשה מאוד ונחוש לחזור, קיווינו שזה יקרה מוקדם יותר אבל היו דברים שמנעו זאת. יש לו עדיין דרך לעבור".

הפעם האחרונה שסולומון – שסבל משתי פציעות מניסקוס – עלה על הדשא במסגרת הפרמיירליג היתה ב-30 בספטמבר 2023. הוא פתח פעמיים בהרכב ונכנס עוד שלוש פעמים כמחליף במסגרת הליגה, בדרך ל-198 דקות העונה במהלכן בישל פעמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי