גנדלמן לא כבש ברביעייה של גנט, תיקו מתסכל לקהת בדקה ה-95

play
עומרי גנדלמן חוגג במדי גנט | GettyImages, KURT DESPLENTER/BELGA/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

הישראלי שיחק 90 דקות ב-2:4 על מכלן וימשיך עם גנט להתמודדות על הכרטיס לקונפרנס ליג, 78 דקות לקשר סומגאיט ב-1:1 מול קפאז בליגה האזרית אחרי ספיגה דרמטית

(גודל טקסט)

עומרי גנדלמן, שכבש את כל 11 שערי הליגה שלו בבלגיה מאז שהחלה 2024 (כולל רביעייה ושני צמדים), לא שיפר את המאזן הערב (שבת), אבל חגג עם גנט 2:4 על מכלן שהבטיח את המקום השביעי והעלייה להתמודדות על הכרטיס לקונפרנס ליג. הקשר הישראלי הבקיע לפני שבועיים ב-1:3 הביתי על המדורגת שמינית, שהובילה פעמיים במחצית הראשונה, אבל מתיאס פרננדז-פארדו (25) וסטפן מיטרוביץ' (42) השוו, טאריק טיסודאלי (45+4) הפך את התוצאה והמחליף אנדרו יולסאגר סגר עניין ארבע דקות לסיום. גנדלמן השלים 90 דקות.

* רועי קהת, מלך שערי סומקאיט עם שישה כיבושים העונה, שיחק 78 דקות ב-1:1 המתסכל בחוץ מול קפאז. סומגאיט עלתה ליתרון שתי דקות אחרי יציאתו של קהת, אבל ספגה מ-10 שחקנים בדקה ה-95 מבישול של השוער שהצטרף להתקפה בכדור קרן. קבוצתו עדיין במקום השני ורוצה להשיג את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, כשהצמרת מתחת לאלופה קרבאח צפופה מאוד (ארבע קבוצות נאבקות על שני כרטיסים ומפרידות ביניהן רק שתי נקודות) ולסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים.

* עופרי ארד השלים 90 דקות בהרכב קייראט אלמטי, שניצחה 0:1 את אטיראו ועלתה לפחות זמנית למקום השלישי בליגה הקזחית עם 11 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער
עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, JASPER JACOBS/AFP

* ארד בר נכנס עם פתיחת המחצית השנייה וספג כרטיס צהוב (84) בהפסד החוץ של צ'רקאסי 1:0 לאובולון במחזור ה-27 בליגה האוקראינית. קבוצתו במקום השביעי, אך עדיין לא הבטיחה רשמית את הישארותה (מרחק שבע נקודות ויש תשע בקופה).

* דוד קלטינס ישב על הספסל של סט. ג'ונסטון, שהפסידה 1:0 אצל אברדין בפלייאוף התחתון בסקוטלנד וירדה אל מתחת לקו האדום.

* גיא חדידה נותר על הספסל של זלגרשג בניצחון החוץ 1:2 על מזוקובשד במחזור ה-31 בהונגריה. קבוצתו במקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי