צפו: אלי דסה בישל בדקה ה-90+5, דינמו מוסקבה עלתה לפסגה

play
עוד 4:1. אלי דסה | רויטרס
בישול של שחקן דינמו מוסקבה אלי דסה לשער ניצחון 00:32

המגן שב להרכב ורשם בישול שני העונה, בזכותו גברה קבוצתו 2:3 על סוצ'י ולפחות זמנית היא במקום הראשון ברוסיה. גלוך וזלצבורג זקוקים לנס במאבק האליפות, שער ובישול לאבו פאני בהונגריה, הפסד לגורפינקל בסין, תיקו להופמייסטר בפולין

(גודל טקסט)

* אלי דסה מתנדנד בין ההרכב לספסל בדינמו מוסקבה, אבל היום (ראשון) הוא עלה ב-11 וסיפק תרומה משמעותית מאוד בניצחון 2:3 על סוצ'י. המגן הימני השלים 90 דקות ובדקה ה-90+5 בישל את שערו השני העונה שהעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות היקרות, בזכותן הם עלו לפסגה לפחות זמנית – זניט גם היא עם 50 נקודות, אבל תשחק רק מחר ותחזור למקום הראשון כל עוד לא תפסיד.

* אוסקר גלוך וזלצבורג הפסידו בחוץ 2:0 לראפיד וינה ולא ניצלו את המעידה של המוליכה שטורם גראץ, שלמעשה הצליחה להגדיל את הפער מהאלופה לארבע נקודות כשנותרו רק שש בקופה. זלצבורג קרובה מאוד לאיבוד האליפות אחרי עשור רצוף שזכתה בתואר. גלוך השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

* פרנצווארוש הבטיחה כבר בחודש שעבר את אליפות הונגריה, אבל היא לא מרחמת על יריבותיה במחזורי הסיום. כך גם מוחמד אבו פאני, ממצטייני העונה שהיום ב-1:5 על דברצן בישל והבקיע את השער האחרון בדקה ה-80. הישראלי הוחלף שתי דקות אחרי שכבש והוא במאזנו עם ארבעה שערים ו-11 בישולים ב-27 הופעות בליגה ההונגרית.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני
עונת שיא ברמה האישית והקבוצתית. אבו פאני | רויטרס

* יואב הופמייסטר שותף ל-84 דקות ב-1:1 הביתי של קורונה קיילצה נגד פיאסט גליביצה. המארחים חזרו מפיגור ושמרו על המקום ה-11 לאחר 31 משחקים בליגה הפולנית.

* בסין יהב גורפינקל שוב השלים 90 דקות, אבל צ'נגדו רונגצ'נג נכנעה 2:1 לבייג'ינג גואן ובעקבות עוד מעידה איבדה את המקום השלישי בתום 10 מחזורים.

* סתיו למקין שוב ישב על הספסל ולא שותף בניצחון שחטאר דונייצק 0:3 על אודסה בליגה האוקראינית.

* גם סער פדידה ישב על הספסל ולא שותף ב-0:0 של אולימפיה לובליאנה מול מורה בסלובניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי