מה יגידו אוהדי מכבי חיפה? האמירה הנחרצת של מוחמד אבו פאני

play
עונת שיא ברמה האישית והקבוצתית. אבו פאני | רויטרס
שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני 01:30

הקשר חזר לכבוש ולבשל אחרי שמונה משחקי ליגה, ואמר אחרי ה-1:5 על דברצן: "יש לפרנצווארוש את האוהדים הטובים ביותר בעולם"

קבוצות: פרנצווארוש
(גודל טקסט)

שמונה משחקי ליגה רצופים, מאז ה-10 בפברואר, חלפו מבלי שמוחמד אבו פאני יהיה מעורב בשער לזכות פרנצווארוש. אתמול (ראשון) הקשר קטע את הרצף הנדיר יחסית, כאשר כבש ובישל ב-1:5 על דברצן. בגביע אבו פאני כן בישל לאחרונה, ברבע הגמר מול דיושג'רי לפני כחודש, ואתמול הראה שהוא מוכן לגמר נגד פאקשי ב-15 במאי.

"כבשתי שער יפה, אני תמיד נהנה להבקיע וגם לבשל. התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה. סטטיסטיקה זה נחמד, אבל העיקר שהקבוצה תנצח", אמר בסיום הקשר הישראלי לתקשורת ההונגרית. אבו פאני, שמצא את הרשת בבעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-80, ולפני כן הכין לאדאמה טראורה במסירה מצוינת, העלה את מאזנו לשישה שערים ו-17 בישולים בכל המסגרות העונה.

כשנשאל על מופע הפירוטכניקה של אוהדי פרנצווארוש בפתיחת המשחק, אקס מכבי חיפה סיפק תשובה שעלולה לא למצוא חן בעיני האוהדים של קבוצתו לשעבר: "יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם", אמר אבו פאני. "אנחנו שמחים שיש לנו תמיכה כזאת וצריכים להחזיר להם בכל משחק".

מוחמד אבו פאני פרנצווארוש
מוחמד אבו פאני פרנצווארוש | אימג'בנק GettyImages

אחרי שהבטיחה כבר את זכייתה באליפות שישית ברציפות בהונגריה, פרנצווארוש השאפתנית תנסה להניף את הגביע אחרי הפסקה בת שנה ובפעם ה-25 בתולדותיה. לקראת הגמר הדגיש אבו פאני: "פרנצווארוש צריכה להילחם על כל התארים. כל תואר שאנחנו לא לוקחים זו אכזבה למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי