שלושער לאליאל פרץ במדי אפולון לימסול, שער בכורה לארד בקזחסטן

play
קדנציה שנייה באירופה. אליאל פרץ | אתר רשמי, אפולון לימסול
צפו: 54 דקות לביברס נאתכו ב-3:3 הדרמטי של פרטיזן בלגרד אצל נפרדק 02:43

הקשר כבש מקרוב, הוסיף בפנדל וקינח עם שערו השביעי העונה כשקבוצתו ניצחה 1:5 את זקאקיו של בקר שמחוץ לסגל, בדקה ה-60 הוחלף. הבלם של קייראט צימק ל-3:1 בהדחה מהגביע הקזחי לאטיראו. 54 דקות לנאתכו ב-3:3 של פרטיזן בלגרד אצל נפרדק. 90 דקות לגלזר בשער של הכוכב האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-39 בליגה הקפריסאית מפגיש הערב (רביעי) את זקאקיו של יגאל בקר, שמחוץ לסגל של נועלת הטבלה בקפריסין, ואת אפולון לימסול של אליאל פרץ שניצחה 1:5 עם הצגה של פרץ. הקשר הישראלי כבש שלושער מדהים כשבדקה ה-27 הכפיל את היתרון של קבוצתו בבעיטה מקרוב, בדקה ה-40 הוסיף את השני שלו והשלישי של לימסול בפנדל מוצלח ואת השלישי הוסיף בדקה ה-57 בביצוע נפלא עם בעיטה לחיבורים, שלוש דקות לפני שהוחלף. בכך, פרץ העלה את מאזן הכיבושים שלו העונה לשבעה שערים בליגה הקפריסאית. עוד לפני כן, בדקה ה-53 שער שלו נפסל בעקבות נגיעת יד כשב-VAR בחנו פעם נוספת את המהלך, אך זה לא הפריע לקשר הישראלי בהופעת שיא, והוא הוחלף בדקה ה-60 לקול תשואות הקהל.

* ברבע גמר הגביע הקזחי, עופרי ארד רשם 90 דקות בהפסד 3:1 של קייראט לאטיראו שהמשיכה לשלב חצי הגמר, אך הבלם הישראלי צימק את התוצאה בדקה ה-70 במה שהיה לשער הבכורה שלו במדי קבוצתו מאז שהגיעה אליה בעונה שעברה.

צפו בשלושער של אליאל פרץ

עופרי ארד שחקן קייראט
עופרי ארד שחקן קייראט | צילום מסך, .

* ביברס נאתכו פתח בהרכב ורשם 54 דקות ב-3:3 הדרמטי של פרטיזן בלגרד עם נפרדק במחזור ה-34 של הליגה הסרבית. התוצאה אמנם עצרה את רצף 4 ההפסדים של פרטיזן והקשר הישראלי, אבל היא נותרה במקום השני בטבלה, התרחקה עוד יותר מהכוכב האדום בלגרד שכבר הבטיחה את הזכייה באליפות.

* עומרי גלזר פתח בין הקורות של הכוכב האדום בלגרד והשלים 90 דקות ב-0:1 על מלאדוסט. האלופה הסרבית רשמה ניצחון שני שהעלה אותה למאזן של 87 נקודות בפסגת הטבלה והגדיל את הפער מפרטיזן ל-16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי