יצטרף לעומרי גלזר? דיווח: קשר איראני קרוב לכוכב האדום בלגרד

play
שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר | GettyImages, Visionhaus
צפו: סיומת הזויה לדרבי של בלגרד, כולל שער שגלזר ספג עם רימון עשן ברחבה 03:00

בסרביה דווח כי חוסיינג'אד בן ה-20, שחקן ההתקפה של ספהאן והנבחרת האיראנית, מחוזר על ידי האלופה המקומית שהגישה הצעה ראשונית

(גודל טקסט)

עומרי גלזר חתום בכוכב האדום לעונה הבאה ולמרות שהוא זוכה לביקוש ממועדונים מכובדים כמו סביליה ושטרסבורג ושעל פי הדיווחים הוגשו עבורו מספר הצעות לאחרונה, בסרביה כלל לא פוסלים את האפשרות שהוא יעמוד בין הקורות בבלגרד גם בעונה הבאה. אם הוא יישאר, ייתכן שישתף פעולה עם שחקן איראני.

על פי דיווח באתר "informer", הכוכב האדום מעוניינת בשחקן קבוצת ספהאן מצמרת הליגה האיראנית, הקשר בן ה-20 מוחמדג'באד חוסיינג'אד, שבשנה שעברה גם ערך את הופעת הבכורה במדי נבחרת איראן.

שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר
שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר | אימג'בנק GettyImages, Visionhaus

על פי הידיעה, בכיר בכוכב האדום אישר שהמועדון צפה בשחקן באמצעות מעקב מקרוב שנעשה ושהצעה ראשונית הוגשה לקבוצתו. לזכותו שני שערים וחמישה בישולים ב-22 משחקים העונה בכל המסגרות ומחירו לא אמור להיות גבוה, על אף שחוזהו מסתיים רק ב-2027. בכוכב האדום מאמינים כי אם ימצה את הפוטנציאל, יוכל להפוך ללהיט בליגה הסרבית ואולי לסייע לקבוצה להשתתף עונה נוספת בשלב הבתים של ליגת האלופות.

אם יצטרף וגלזר יישאר בסופו של דבר, יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה ביניהם בימים מתוחים אלה. כזכור, העונה נערכה "פגישה סודית" בין דניאל פרץ לנוסייר מזראווי, שחקני באיירן מינכן בימים שאחרי ה-7.10. מזראווי, שחקן נבחרת מרוקו, העלה פוסט תמיכה בחמאס, שפגע מאוד בפרץ ויצר כותרות שליליות בגרמניה שלרגעים אף העלו תהיות אם לא ישוחרר. השניים שוחחו לדרישת אנשי באיירן מינכן ויישו את ההדורים לאחר שמזראווי הבהיר כי אין לו דבר נגד ישראלים ויהודים.

עוד באותו נושא: עומרי גלזר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי