שון וייסמן התנצל בפני חבריו: "אני מרגיש שהובסנו"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

החלוץ אמנם כבש צמד והשתווה לערן זהבי כליגיונר עם הכי הרבה שערי ליגה בעונה, אך החמיץ פנדל עמוק בתוך תוספת ו-וולפסברגר כבר לא תלויה בעצמה במאבק על המקום השלישי

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

שון וייסמן אמנם הבקיע אתמול (חמישי) צמד שהעלה את מאזנו ל-29 שערי ליגה העונה באוסטריה והשווה את שיאו של ערן זהבי, אותו הוא יוכל לשבור במחזור סיום העונה באוסטריה, אך חלוץ נבחרת ישראל החמיץ פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן (92) ו-וולפסברגר סיימה רק ב-3:3 בחוץ מול הארטברג והיא כבר לא תלויה בעצמה במאבק על המקום השלישי.

"סיימנו את המשחק בתיקו, אך אני מרגיש שחטפנו תבוסה. אין שום סיכוי שאני אצליח לישון הלילה. אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה", כך סיכם בקצרה וייסמן המאוכזב את ההתמודדות. כאמור, וולפסברגר מפגרת בנקודה אחר לאסק לינץ השלישית, כאשר נותרו עוד שלוש נקודות בקופה. במחזור הסיום, קבוצתו של הישראלי תארח את ראפיד וינה ואילו לאסק לינץ תתמודד מול האלופה והמוליכה רד בול לזצבורג בידיעה שניצחון יספיק לה על מנת להבטיח את המקום השלישי.

למרות החמצת הפנדל, וייסמן יכול לסמן וי ענק על עונה חסרת תקדים, שאף אחד – כנראה שכולל אותו – לא צפה. הישראלי, שהגיע הקיץ ממכבי חיפה בהעברה חופשית, הפציץ לא פחות מ-36 שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות, מאזן אדיר אשר הוביל להתעניינות של לא מעט מועדונים מהליגות הבכירות באירופה. ביום ראשון הקרוב, החלוץ יקווה להפוך לשיאן הישראלי לשערי ליגה בעונה אחת בחו"ל ועל הדרך גם ל"טובה" מזלצבורג שתסדר לו ולקבוצתו את המקום השלישי.

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר עמוד הפייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי