צמד לאלון תורג'מן ב-1:2 של ויסלה קראקוב על לודז'

החלוץ כבש אחרי שעקף את השוער, בהמשך הוסיף פנדל והשלים את החזרה של קבוצתו מפיגור, לפני שהוחלף בדקה ה-77. 90 דקות לתומר חמד בהפסד צ'רלטון

(גודל טקסט)

שלושה ליגיונרים עלו הערב (שישי) על כר הדשא בליגות האירופיות השונות והספתח היה בהחלט מצוין: אלון תורג'מן כבש צמד בניצחון ויסלה קראקוב 1:2 על לודז', נועלת הטבלה, וקירב את קבוצתו להבטחת ההישארות בליגה הבכירה בפולין, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. קראקוב נקלעה לפיגור כבר אחרי תשע דקות, אך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה תורג'מן איזן אחרי שעקף את השוער היריב. בדקה ה-52, אקס הפועל חיפה השלים את המהפך עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה ונתן לוויסלה את שלוש הנקודות החשובות, לפני שהוחלף קצת פחות מרבע שעה לסיום.

עוד הערב, בליגת המשנה האנגלית תומר חמד פתח בהרכב צ'רלטון והשלים 90 דקות, אולם לא הצליח למנוע הפסד 1:0 למילוול. קבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל נוצחה לראשונה מזה שלושה משחקים ועדיין רחוקה מלהבטיח את הישארותה בצ'מפיונשיפ לעונה נוספת, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

בסרייה B האיטלקית, שי בן דוד לא נכלל בסגל טרפאני, שרשמה ניצחון 1:2 דרמטי על ליבורנו, אך זה לא עזר לה לברוח מהמקומות המובילים לליגה השלישית, בעקבות ניצחונה של אסקולי על קוסנזה.

תומר חמד | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי