ויסלה נשארה בליגה, תורג'מן זכה לשבחים: "קשה להתמודד איתו"

החלוץ, שכבש את שלושת שעריה האחרונים של הקבוצה, הפך לגיבור בקראקוב ואמר לאחר הבטחת ההישארות: "שמח לפצות את החברים על ההפוגה שהייתה לי בעקבות הפציעה"

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום העונה בפולין, הצליחה אמש (שישי) ויסלה קראקוב להבטיח את הישארותה בליגה הבכירה – והכל בזכות צמד של החלוץ אלון תורג'מן, שחילץ את הקבוצה מפיגור בחוץ נגד לודז', קבע בסיום 1:2 על נועלת הטבלה ונתן את האות לחגיגות בקראקוב.

כזכור, תורג'מן הגיע לפולין רק בתחילת חודש פברואר בהשאלה מאוסטריה וינה, אבל במעט שהספיק לשחק, גם בפולין כמובן שהליגה הושבתה לכשלושה חודשים בעקבות הקורונה, הספיק להותיר חותם על הפולנים והבוקר (שבת) נכתב: "לקבוצות היריבות מאוד קשה להתמודד עם המהירות שלו והוא ממלא את תפקידו כצלף".

תורג'מן היה גם מי שהעניק לוויסלה את שער הניצחון בשבת שעברה ב-1:0 על ז'אבז'ה ואתמול לאחר המשחק הוא סיפר: "אני מאוד שמח מהשערים האלה, שמאפשרים לי לפצות על הפוגה שהייתה לי בעקבות פציעה. כשלא יכולתי לשחק ולעזור לחברים, קיבלתי מהם תמיכה מאוד גדולה, גם מהמאמן ומכל אנשי הקבוצה ורציתי להחזיר להם על תחושת הביטחון שהם גורמים לי להרגיש".

אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

ויסלה כאמור הבטיחה את ההישארות, אך תורג'מן, שעדיין לא ידוע אם יישאר גם בעונה הבאה, הצהיר: "אנחנו ויסלה קראקוב והמטרה שלנו היא תמיד לנצח. בכל פעם שאנחנו עולים על כר הדשא, אנחנו שואפים לנצח. אנחנו תמיד מסתכלים רק על עצמנו ואנחנו לא מושפעים מכלום, שמח שהצלחנו לעמוד במטרה ולהישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי