ריגלר: "סלטיק הגישה הצעה על וייסמן, יהיה מעניין בימים הקרובים"

שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

נשיא וולפסברגר התייחס לעתידו של מלך שערי הליגה האוסטרית: "הכל שונה בגלל משבר הקורונה. הוא רוצה לעבור לאנגליה או לגרמניה, אך טרם התקבלו הצעות משם"

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

העונה המופלאה של שון וייסמן הסתיימה עם שיא ישראלי מפואר (הליגיונר שכבש הכי הרבה שערי ליגה בעונה אחת – 30) וחלומות מציאותיים על מעבר לאחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. החלוץ הישראלי, שהצטרף בהעברה חופשית ממכבי חיפה בקיץ האחרון, צפוי להכניס לקופה של וולפסברגר לא מעט כסף, כאשר על פי האתר "טרנספר מרקט" שוויו עומד על כ-2.5 מיליון יורו ונראה שהקבוצה האוסטרית תדרוש בין ארבעה לחמישה מיליון.

לאחר שהצהיר בפה מלא כי לא יעמוד בדרכו של וייסמן, לו חוזה לעונה נוספת, נשיא וולפסברגר דימטר ריגלר התראיין באוסטריה והתייחס פעם נוספת לעתידו של חלוץ נבחרת ישראל: "שון מכוון לאנגליה או לגרמניה, אולם עדיין לא הגיעו הצעות משם. ההצעות שהתקבלו, בין היתר, הן מרוסיה ומסקוטלנד. סלטיק פנתה. הכל שונה בגלל משבר הקורונה. הבונדסליגה רק הסתיימה. אני חושב שהימים הבאים יהיו מעניינים מאוד עבור שון".

וייסמן עצמו אמר לאחרונה"אין לי העדפה, לא חשבתי על זה בכלל, אלא התרכזתי רק בכדורגל. צריך לראות את כל ההיבטים, מקצועי, כדורגל וכל המסביב. עד עכשיו לא חשבתי על זה. אין לי עוד יעד, אני לא מסתיר. בעזרת השם זה יתקדם בקרוב. יש לי את הסוכן שלי ואני סומך עליו שידאג לכל הדברים האלה. עכשיו אני מתפנה לחופשה הקצרה לאשתי המדהימה שאמורה ללדת כל רגע. אני לא יודע והאמת היא שלא רציתי לדעת מה קורה. אני כרגע מעדיף כמה שפחות לדעת, בשבוע הבא נתחיל לעשות חושבים. אני לא ילד שחולם, זה נשמע קלישאתי, אבל זו האמת. טופ חמש של הליגות בעולם זו המטרה והשאיפה לכל שחקן, אך לא משנה הליגה ומה השם של המועדון, נחשוב על הכל".

שון וייסמן | ספורט1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי