תורג'מן נפצע, ויסלה קראקוב עלולה לוותר על רכישתו

למרות שכבש חמישה שערים בשמונה הופעות וסייע משמעותית להישארות בליגה, החלוץ נפצע ב-3:1 ללובין ובפולין מדווחים שעלולות להיות לכך השלכות על עתידו בקבוצה

(גודל טקסט)

אלון תורג'מן הצליח להפוך לאחד השחקנים הכי משמעותיים בפולין ובוודאי בוויסלה קראקוב בזכות ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים, אבל האם למרות זאת הוא ערך אמש (שלישי) את הופעתו האחרונה בליגת אקסטרה-קלאסה?

בימים האחרונים, בזכות הופעותיו הטובות והשערים שכבש, בפולין דווח לא מעט על כך שוויסלה קראקוב נמצאת במו"מ בניסיון לרכוש את החלוץ הישראלי בן ה-29 שמושאל מאוסטריה וינה, סעיף הרכישה שלו עומד על 400 אלף יורו, אלא שאתמול, בהפסד של ויסלה לזגלביה לובין, הוא נפצע בדקה ה-60 וירד מהמגרש כשהוא על אלונקה – אחרי שהיה הראשון להבקיע במשחק, אך הוא הוחלף כבר אחרי שהמהפך המושלם והמארחת עלתה ל-3:1.

תורג'מן הגיע לוויסלה בתחילת חודש פברואר כשהקבוצה הייתה במקום הלפני אחרון בטבלה, אלא ששבועיים לאחר מכן הוא נפצע וחזר רק בתחילת חודש יוני, לאחר 112 ימים, בעקבות פגרת הקורונה. הוא החמיץ שבעה משחקים בסך הכל ולכאן שותף שמונה פעמים בלבד, אבל כבש חמישה שערים והיה מהשחקנים הבולטים של ויסלה שהבטיחה את הישארותה. עם זאת, הפציעות עלולות כעת לטרפד את רכישתו מאוסטריה וינה על פי הדיווחים הבוקר בפולין.

בוויסלה הודיעו כי תורג'מן ייבדק במהלך היום ושבשלב זה לא ניתן להעריך כמה זמן ייעדר. באוסטריה חוזהו יסתיים בעוד כשנה, ביוני 2021 ואילו הליגה הפולנית תסתיים בעוד שלושה ימים, משחק בו הישראלי לא צפוי ליטול חלק כמובן.

אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי