תחנה שנייה מעבר לים: בוריס קליימן חתם לשנתיים בוולוס היוונית

בוריס קליימן | וולוס, רשמי

השוער בן ה-29 עזב את פראלימני הקפריסאית אחרי שנתיים וכבר ערך בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה: "שמח מאוד על המעבר והאפשרות להתקדם לליגה בכירה יותר"

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודש, בוריס קליימן לא פסל את האפשרות שיחזור לישראל אחרי שנתיים מעבר לים. השוער בן ה-29 היה מועמד למכבי חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה. קליימן שחווה עונה קשה במדי פראלימני ורצה לשנות אווירה, הצליח להישאר בחו"ל כשהיום (שבת) חתם לשנתיים בקבוצת וולוס היוונית, שסיימה במקום ה-11 בשנה שעברה.

השוער חתם באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב לאחר שאתמול בערב נחת באתונה וכבר עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות. הוא יהיה השוער הבכיר של הקבוצה וינסה להוביל אותה לעונה מוצלחת יותר. גם הוא ברמה האישית ישמח לשפר את מספריו שכן אשתקד ב-20 משחקי ליגה ספג 37 שערים ושמר ארבע פעמים בלבד על שער נקי.

קליימן אמר בהתרגשות: "מאושר לעשות צעד קדימה ולהגיע לליגה טובה יותר. כשהחלטתי לעזוב את בית"ר לטובת מועדון צנוע כמו פראלמיני, סימנתי לעצמי יעדים ואני שמח מאוד על המעבר ליוון".

בוריס קליימן
בוריס קליימן. לא יחזור לישראל | דני מרון

כזכור, קליימן עזב בקיץ 2018 את בית"ר ירושלים לאחר ארבע שנים. את טבילת האש בליגת העל ערך במדי הפועל כפר סבא בעונת 2008/09. קליימן, שגדל בהפועל תל אביב, חזר לאדומים בינואר 2010 אחרי שהיה מושאל לחצי שנה למכבי הרצליה. בהמשך הושאל להפועל כפר סבא למשך עונה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי