שהר: "תם עידן בהפועל ב"ש, מקווה שעכשיו מתחיל אחד חדש"

בן שהר
בן שהר | ניר קידר

לאחר חמש שנים באדום, החלוץ שחתם בניקוסיה לשתי העונות הקרובות נפרד: "רציתי לצאת מאזור הנוחות ולעזור למועדון שנתן לי המון. כל מה שהשגנו בשנים האלו אולי לא אמיתי. יש שם את האנשים הנכונים כדי לחזור לפסגה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר חמש שנים בהפועל באר שבע, הכוללות שלוש אליפויות וזכייה בגביע המדינה, בסוף השבוע שעבר השלים בן שהר את מעברו לאפואל ניקוסיה, והוא יושאל לקבוצה מהאי השכן בשתי העונות הקרובות. באמצעות אפליקציית "זום" קיים היום (ראשון) החלוץ שיחת פרידה מהמועדון האדום.

"אני חושב שבמשך התקופה שלי נגענו בכל התארים והשגנו את הכל. זו הייתה המתנה הכי גדולה בשבילי לכבוש ולזכות בגמר הגביע. זה היה מתוק". אמר שהר. "אחרי הזכייה הרגשתי שאני חייב לחשוב ולשאול 'מה הלאה?' ולאן הפועל ב"ש הולכת. ראיתי ששחקנים עוזבים וכמובן שהסתכלתי גם על זה".

"האם תם עידן בהפועל ב"ש? אני חושב שאפשר להגיד שכן. לדעתי נשארו רק שני שחקנים מהאליפויות שהיו. צריך לזכור שבכל פעם שתם עידן מתחיל גם אחד חדש ואני מקווה שזה מה שיהיה בבאר שבע. יש שם את האנשים הנכונים בשביל זה ואני מקווה שיעשו את זה נכון כדי שיחזרו לפסגה".

בן שהר | דני מרון

החלוץ המשיך: "הפועל ב"ש לא הולכת להיות הקבוצה הגדולה שהייתה בשנים האחרונות. צריך להסתכל על מה שעשינו. להשיג את כל מה שהשגנו בחמש שנים זה אולי לא אמיתי. כל קבוצה בונה את עצמה מחדש ואני מקווה שזה מה שעושים שם".

ההצעה שקיבל: "כשהגיעה הצעה מאפואל ניקוסיה הרגשתי שאני חייב ללכת על זה. זה מועדון גדול והייתי צריך לצאת מאזור הנוחות שלי. באר שבע תמיד תהיה בית בשבילי. יש לי מענק שאני צריך לקבל והחלטתי לעזור למועדון עם הדחייה שלו. המועדון הזה חשוב לי מאוד. הוא נתן לי המון, לא רק אני נתתי לו".

"האם הייתי מהכוכבים הגדולים? יש את ברדה ומליקסון, שהם אגדות ומגיע להם להיות כאלה. לא חושב שהאוהדים חושבים שיש נטישה של השחקנים וקיבלתי אלפי הודעות מהקהל בתמיכה. עשיתי בשביל הבית שלי הרבה דברים וויתרתי הרבה מאוד כסף עבור המועדון הזה, כדי שיהיה לו קל יותר בשנים הבאות".

"ברגע שמועדון כמו אפואל ניקוסיה פונה אלייך, עם כל האתגר והשאיפות שלו, ואתה גם יכול גם לעזור למועדון שלך שהוא כמו הבית שלך, אפשר לקבל את ההחלטה לעבור".

בן שהר
בן שהר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי