דיווח: אוסטריה וינה תשחרר את תורג'מן לוויסלה קראקוב ללא תמורה

בתקשורת הפולנית נטען שהאוסטרים מוכנים לוותר על הישראלי כדי להיפטר משכרו, קבוצתו בחצי העונה האחרונה כבר הגישה לו הצעה המוערכת בכ-150 אלף יורו לעונה לפני בונוסים

(גודל טקסט)

אלון תורג'מן קרוב מאוד לחתימה על חוזה חדש בוויסלה קראקוב, כך לפי דיווח שפורסם היום (שני) בפולין. החלוץ קיבל בסוף השבוע הצעה להאריך את ההתקשרות במועדון, מתוך הערכה שאוסטריה וינה תשחררו ללא תמורה כדי להיפטר מתשלום שכרו.

כידוע, תורג'מן בן ה-29 הגיע לליגה הפולנית רק בפברואר האחרון ולצערו נפצע זמן קצר לאחר שהגיע, אולם בכל זאת הצליח בתקופה די קצרה, בעיקר במחזורי סיום העונה בתום "פגרת הקורונה", לרשום מספרים מרשימים ולהגיע לשישה שערים בתשע הופעות בסך הכל, לצד יכולת טובה שהובילה להישארותה של ויסלה קראקוב באקסטראקלאסה.

ויסלה קראקוב החתימה בשבוע שעבר את החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי, אקס מכבי נתניה שכבר נראה היה שהצטרף על תקן מחליפו של תורג'מן שחוזר אוטומטית לאוסטריה וינה, אלא שעל פי התקשורת הפולנית היום, בווינה מוכנים לשחרר את תורג'מן ללא תמורה, על אף שדרשו עד כה כ-400 אלף יורו עבור מכירתו בהתאם לסכום שנקבע בין המועדונים בחוזה ההשאלה.

אוסטריה וינה נקלעה לקשיים כלכליים ולאור העובדה שלישראלי נותר חוזה לעונה אחת בלבד, היא צפויה לוותר על דמי הרכישה ולאפשר לו לעזוב לקראקוב. בפולין נטען שתורג'מן מרוצה בפולין והביע את רצונו להמשיך בוויסלה, אלא שעד כה הובהר לו על ידי המועדון שאין אפשרות לשלם את 400 אלף יורו עבור רכישתו. כעת, אם הוא אכן ישוחרר בחינם, נראה שהוא יחתום על חוזה חדש בוויסלה קראקוב וישתכר כ-150 אלף יורו בעונה לפני בונוסים.

אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי