נערכת לעזיבתו: שון וייסמן נעדר מאימוני וולפסברגר באישור

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

החלוץ נעדר מאימוני פתיחת העונה בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת, אך המאמן הודה שהציפייה היא להשלים בימים הקרובים מספר שינויים בסגל. מלך השערים יעזוב עד מחנה האימונים בשבוע הבא?

(גודל טקסט)

וולפסברגר נערכת לעזיבת שון וייסמן. אתמול (שני) קיימה הקבוצה את אימון הבכורה שלה לעונת 2020/21, ממנו החלוץ נעדר באישור בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת והוחלט לאפשר לו לשהות לצדה, אולם כמובן שגם לכך שהוא צפוי לעזוב בקרוב את אוסטריה יש חלק ניכר בהחלטה.

לפי הפרסומים הבוקר, וייסמן, מלך שערי הליגה האוסטרית בזכות 30 שעריו בעונה החולפת, עדיין ממתין להצעות אטרקטיביות מבחנתו מליגות בכירות כמו אנגליה או גרמניה, כשברקע נמצאת גלאטסראיי הטורקית שמחזרת נמרצות אחריו ועל פי הדיווחים מוכנה לשלם את 10 מיליון היורו שדורשת עבורו וולפסברגר.

למרות תג המחיר הדי גבוה, בוודאי ב"ימי קורונה", העובדה שווייסמן מסיים את חוזהו בקיץ הבא צפויה להוביל לכך שוולפסברגר בסופו של דבר תתגמש ותפחית את דמי ההעברה. המאמן פרדיננד פלדהופר סיפר באימון הפתיחה שהקבוצה מצפה שיבוצעו בסגל מספר שינויים בקרוב: "אנחנו עדיין זקוקים לשלושה או ארבעה שחקנים ונמצאים בשיחות עם שחקנים. מקווה שיקרו דברים בקרוב".

למעשה, צירוף שחקנים חדשים ישפיע גם על שון וייסמן, מכיוון שוולפסברגר תוכל להרשות לעצמה לתת את ברכת הדרך לחלוץ ברגע שיהיה שחקן התקפה נוסף, ו/או כאשר תתקדם בשיחות עם מחליף פוטנציאלי. ב-12 באוגוסט תערוך וולפסברגר את משחק ההכנה הראשון שלה לעונה ולאחריו תצא למחנה אימונים, כך שנראה כי בשבוע הקרוב יהיו לחלוץ הישראלי בשורות חדשות.

שון וייסמן
שון וייסמן | האינסטגרם הרשמי של וולפסברגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי