תומר חמד: "התחלתי לרוץ רשמית לעבר היעד הבא"

תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA Images via Getty Images

אחרי עונת בלהות שהסתיימה בירידה ליגה וללא אף שער, חלוץ נבחרת ישראל מחפש קבוצה: "אני מוכן לעונה הבאה ורעב להצליח יותר מתמיד. שום דבר לא יעצור אותי"

(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שירד עם צ'רלטון לליגה השלישית באנגליה וסיים את חוזהו במועדון בתום עונה ממש לא מוצלחת מבחינה אישית וקבוצתית, תומר חמד בן ה-32 מחפש את היעד הבא בקריירה שלו. בפוסט שהעלה הבוקר (רביעי) לעמוד האינסטגרם, חלוץ נבחרת ישראל שיתף בתחושות.

חמד פתח את דבריו: "כמו בכל סוף עונה לקחתי שבועיים של חופש. חופש פיזי וגם מנטאלי. בלי לחץ, בלי אימונים, בלי משטר אוכל או שינה, פשוט זמן להתאוורר, להשתחרר וליהנות עם המשפחה. אחרי עוד עונה עמוסה מלאת רגעים אמוציונליים שמעיפים אותך לשמיים או זורקים אותך לרצפה, הגיע הרגע לנקות את הראש. בשבועיים האלה הראש לא הפסיק לחשוב, על מה היה ולמה, ומה יהיה ואיך… ואחרי כל המחשבות הבנתי שזה לא באמת משנה, ומה שחשוב כרגע זה מה קורה עכשיו. אז אחרי שעברו להם השבועיים האלה, יצאתי לרוץ, אבל לריצה הזאת יש משמעות גדולה. היום בעצם התחלתי לרוץ רשמית לעבר היעד הבא.

"מה הוא? אני עדיין לא יודע אבל אני כן יודע שכמו תמיד ה' מביא אותי למקומות שבהם אני צריך להיות וכל מה שנותר לי לעשות זה להיות מוכן. אחרי עונה לא פשוטה ושנה לא רגילה בלשון המעטה, אני מוכן לעונה הבאה ורעב להצליח יותר מתמיד. כמו שאתם מכירים אותי ברגע שיצאתי לדרך שום דבר לא יעצור אותי. בקרוב מאוד אחזור לשחק, להבקיע שערים והכי חשוב לחהנות מהמשחק הזה שאני כל כך אוהב. שכולנו נעבור את התקופה הזאת במהרה ושנדע ימים רגועים ומאושרים יותר. רק בריאות", סיכם חמד.

View this post on Instagram

כמו בכל סוף עונה לקחתי שבועיים של חופש חופש פיזי וגם מנטאלי. בלי לחץ, בלי אימונים , בלי משטר אוכל או שינה, פשוט זמן להתאוורר, להשתחרר ולהנות עם המשפחה. אחרי עוד עונה עמוסה מלאת רגעים אמוציונליים שמעיפים אותך לשמיים או זורקים אותך לריצפה, הגיע הרגע לנקות את הראש. בשבועיים האלה הראש לא הפסיק לחשוב, על מה היה ולמה, ומה יהיה ואיך… ואחרי כל המחשבות הבנתי שזה לא באמת משנה, ומה שחשוב כרגע זה מה קורה עכשיו. אז אחרי שעברו להם השבועיים האלה, יצאתי לרוץ, אבל לריצה הזאת יש משמעות גדולה. היום בעצם התחלתי לרוץ רשמית לעבר היעד הבא. מה הוא?? אני עדיין לא יודע אבל אני כן יודע שכמו תמיד ה' מביא אותי למקומות שבהם אני צריך להיות וכל מה שנותר לי לעשות זה להיות מוכן. אחרי עונה לא פשוטה ושנה לא רגילה בלשון המעטה אני מוכן לעונה הבאה ורעב להצליח יותר מתמיד. כמו שאתם מכירים אותי ברגע שיצאתי לדרך שום דבר לא יעצור אותי. בקרוב מאוד אחזור לשחק, להבקיע שערים והכי חשוב להנות מהמשחק הזה שאני כל כך אוהב. שכולנו נעבור את התקופה הזאת במהרה ושנדע ימים רגועים ומאושרים יותר. רק בריאות ❤️

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי