זהבי תחת מתקפה: התעמת עם חברו לקבוצה וקיבל רמזים מהמאמן

ער זהבי
ער זהבי. עימות עם חברו לקבוצה | Fred Lee / Contributor

בסין נטען כי לי טייצ'יאנג זעם על החלוץ שהוא אגואיסט ומתעלם משחקני החוד. ואן ברונקוסט הגן עליו: "הוא שחקן מאוד איכותי, בטוח שיכבוש" אך הוסיף: "משוכנע שיעזור יותר על המגרש". היום: הבצורת תישבר נגד חנאן?

(גודל טקסט)

ערן זהבי כל כך חיכה לפתיחת הליגה הסינית שהלכה והתעקבה, ובסיוטים הכי גדולים שלו לא האמין שזה מה שיקרה. החלוץ לא הצליח לכבוש בשני המשחקים הראשונים והשווה שיא שלילי של שבע שנים, ומעבר לכך קבוצתו ספגה שמונה שערים (חמישייה משפילה בדרבי). ואם זה לא מספיק, הוא ספג ביקורת קשה מחבריו לקבוצה.

על פי "sports.sina", לי טייצ'יאנג התעמת עם זהבי במהלך הדרבי האחרון וטען שהוא אוגאיסט, מתעלם מחבריו לקבוצה בחלק הקדמי ולא תורם למשחק הקבוצתי. בזמן שטייצ'יאנג גער בו, זהבי החזיר לו בתנועה מאיימת של "תשתוק".

באתר נכתב כי "הביקורת כלפי זהבי לא נכונה שכן זהבי תורם המון לקבוצה, במשך שנים רבות הוא כובש הרבה שערים". בינתיים, לפי הדיווח, האוהדים חוששים ממשבר אמון קשה בקבוצה.

ערן זהבי
ערן זהבי | גוואנגז'ו ר.פ, רשמי

המאמן ג'ובאני ואן ברונקוסט משוכנע שזהבי ישבור את הבצורת והחמיא לחלוץ שלו בפני התקשורת: "בשני המשחקים האלה הוא יצר הרבה מצבים אך לרוע מזל הכדור לא נכנס, כמו בהזדמנות שהוא פגש את המשקוף. הוא שחקן מאוד איכותי שכל הזמן מאיים על השער וגורם ליריבה לחשוב. אני משוכנע שהוא יבקיע וגם יעזור לקבוצה יותר על המגרש".

אולם, לפי התקשורת המאמן לא מרוצה מסגנון המשחק שלו וחושב שהחלוץ חושב קודם כל על הסטטיסטיקה האישית ועל הבעיטה לשער במקום להמתין ולראות האם חבריו להתקפה נמצאים במצב טוב יותר.

השער הבא של זהבי יהיה שערו המאה בכדורגל הסיני. בסיום הידיעה נכתב כי הוא יודע שהתרופה הטובה ביותר היא שער שמבטל כל ספק. היום (15:00, שידור ישיר בספורט1) במחזור השלישי נגד חנאן, זו תהיה הזדמנות טובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי