תורג'מן: "שום דבר עדיין לא רשמי, דברים יכולים להשתנות בקרוב"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

אחרי חצי עונה מוצלחת בוויסלה, החלוץ שב לאוסטריה וינה ומעורר עניין רב בפולין: "יש דיבורים על לגיה ומשא ומתן עם קרקוב. הפן המקצועי חשוב לי מהכלכלי". על נבחרת ישראל: "אני ראוי לקבל זימון"

(גודל טקסט)

אחרי סיום עונה נפלא במהלכו הבקיע לא פחות מחמישה שערי ליגה במדי ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן הפך למלפפון חם. החלוץ, ששייך לאוסטריה וינה שדורשת 400 אלף יורו בתמורה לשירותיו, מעורר עניין אצל הקבוצה אליה הושאל ובמדיה שיחק העונה, כאשר במקביל גם שמה של לגיה ורשה הגדולה הוזכר.

בראיון שהעניק הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM, תורג'מן שפך אור על מצבו וסיפר על המועמדות ללגיה ורשה: "את האמת? כרגע זה רק דיבורים של סוכנים, אין שום דבר רשמי. עברתי כמה דברים במהלך הקריירה שלי ולימדו שעד שאין מסמך אין שום דבר. ברגע שיש נייר, זה סגור ורשמי. האם זה יהיה שדרוג כלכלי? עוד לא דיברנו על סכומים, אבל אני מאמין שכן. בוויסלה אמנם ארוויח פחות, אבל הפן המקצועי חשוב לי מהכלכלי".

התקופה בוויסלה: "עשיתי חצי עונה טובה מאוד בפולין ונהניתי מאוד בוויסלה קרקוב. אני במשא ומתן גם איתם, אבל כרגע עוד אי אפשר לדעת מה יהיה. זה מועדון ענק שנקלע לקשיים כלכליים בגלל חילופי בעלים. בכל משחק שאפשר להכניס קהל, מגיעים 30 אלף מטורפים – זו חווית כדורגל. יש פה מועדונים ענקיים שמגיעים לאירופה כל שנה. אנחנו במגעים ואם הכל יהיה בסדר, אני אשאר. כרגע אני בכלל שחקן של אוסטריה וינה אבל הרבה דברים יכולים להשתנות בימים הקרובים".

על נבחרת ישראל: "לא הייתי אומר ששכחו אותי. אני בקשר תמידי עם האנשים שם. לא היה לנבחרת משחק כבר הרבה מאוד זמן. אני מצפה לעזור לנבחרת ישראל כל עוד יקראו לי. כל אחד רוצה לשרת את הנבחרת ולהיות בה. אחרי הכושר שהגפנתי בחודשים האחרונים, אני מצפה להיות שם וחושב שאני ראוי לקבל את הזימון".

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי