ליאור רפאלוב: "אני בשיחות להארכת חוזה באנטוורפן"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS / Contributor

אחרי שהעניק לה זכייה בגביע, הקשר אישר כי קבוצתו מעוניינת להאריך את ההתקשרות עמו וגילה: "הציעו לי כבר תפקיד מקצועי". וגם: פרשת אצילי ומיכה ("יודעים טוב שעשו מעשה אסור") וחזרה אפשרית למכבי חיפה

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב כתב לאחרונה פרק אדיר נוסף בקריירה הנפלאה שלו בכדורגל הבלגי, עם שער ניצחון שהעניק לאנטוורפן זכייה בגביע המקומי על חשבונה של האקסית ברוז', ושלשום (שבת) פתח עונה חדשה בליגה עם 1:1 נגד מוסקרון. הערב, הקשר התפנה לראיון בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על עתידו, על האפשרות שישוב למכבי חיפה וגם על פרשת אצילי ומיכה.

"לא היו כ"כ הרבה חגיגות בשל המצב", סיפר רפאלוב על הימים שאחרי הזכייה בגביע, "עלינו לשלב הבתים בליגה האירופית ולכן המשחק הזה היה כל כך חשוב עבורנו".

לאן אנטוורפן מכוונת: "בשנתיים האחרונות היינו בטופ 4. נשתדל השנה לעלות עוד שלב אחד קדימה. מעריך שאם נסיים בין שלוש הראשונות, זו תהיה עונה טובה עבורנו. החתמנו שישה שחקנים חדשים, שיחקנו את המחזור הראשון בשבת האחרונה ולצערי עשינו רק 1:1. שחקני הרכש עדיין משתלבים ואני מעריך שעד סוף החודש יגיעו עוד שחקני חיזוק לקראת הליגה האירופית. תהיה לנו קבוצה חזקה, אין ספק".

הסיכוי שיסגור מעגל במכבי חיפה: "אמרתי שאני לא פוסל את האפשרות הזו ותמיד באיזשהו מקום, בראש, אתה רוצה לסיים את הקריירה איפה שהתחלת. אני בעצם הקמתי את המשפחה שלי פה. אני מרגיש פה טוב, זה הפך להיות בית. גם אנטוורפן וגם ברוז'. רוב העסקים שלי פה, רוב הדברים המשמעותיים בחיי הם בבלגיה ולא בישראל. אני מרגיש טוב, רוצה למשוך את זה כמה שיותר וכרגע אנחנו בשיחות להארכת חוזה כאן באנטוורפן. אני מנסה ליהנות מהרגע".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images

האם הוא חושב לאמן בבלגיה: "הדברים כל כך דינמיים. זה טוב לתכנן, אבל אני לא חושב על אימון לפחות בשלב הראשוני. אני ביחסים מאוד טובים עם הבעלים של ברוז' ושל אנטוורפן. אני יודע שארצה להיות חלק באיזשהו תפקיד מקצועי באחד המועדונים האלה. הציעו לי כבר, אבל אני עוד לא שם. יש זמן".

הקורונה בבלגיה: "לא קל בכלל, בגל השני המספרים עולים ועולים. סוגרים מקומות, בשעה 23:00 שום מסעדה כבר לא יכולה להיות פתוחה. אתה מרגיש שזה הולך לכיוון של סגר בחלק מהאזורים ולצערי זה לא עוזב אותנו".

מקרה מיכה ואצילי – האם פוסל התעניינות אפשרית בהם באירופה: "לא חושב שלקבוצה באירופה יהיה שיקול כזה. השיקול הוא נטו לפי היכולת המקצועית שלהם ומה יוכלו לתרום לקבוצה שתתעניין בהם. הם יודעים טוב מאוד שהם עשו מעשה שאסור לעשות, אני בטוח שכבר דנו בזה מספיק. אם זה היה קורה בבלגיה? קשה לי לתת חוות דעת, קודם כל כי זה לא קרה וגם כי אני פחות מעורבב כאן בתקשורת כדי לדעת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי