עומר אצילי חתם לשנתיים באפואל ניקוסיה – והודה לקהל של מכבי ת"א

עומר אצילי | האתר הרשמי של אפואל

אחרי שלוש שנים נהדרות, שחקן הכנף, שהיה מעורב בפרשת הקטינות, שוחרר לא תמורה ועבר לקבוצה מהאי השכן: "הגיע הזמן להיפרד". ישתף פעולה עם בן שהר וירוויח כ-300 אלף לעונה. הצהובים איחלו לו בהצלחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים נהדרות במכבי תל אביב מבחינה מקצועית ושבועות ארוכים של דיווחים וספקולציות, עכשיו זה רשמי: עומר אצילי, שנחת בסוף השבוע בקפריסין חתם היום (ראשון), באמצעות סוכנו רונן קצב, לשנתיים בשורות אפואל ניקוסיה, במדיה הוא ירוויח כ-600 אלף יורו במהלך התקופה. שחקן הכנף, שסיים את דרכו בקריית שלום בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות, שוחרר מהאלופה ללא תמורה, שנה לפני תום חוזהו.

אצילי הודה לשחקנים ולאוהדים, אך לא הזכיר את מכבי תל אביב: "אחרי שלוש שנים ביחד וסגירת מעגל של ילד שהתחיל לשחק במועדון בגיל שבע, הגיע הזמן להיפרד עם שתי אליפויות, שני גביעי טוטו, אלוף האלופים ואלפי חוויות. אני רוצה להגיד תודה לכל השחקנים שהפכו להיות אחים שלי ולקהל המדהים שהיה איתי בטוב וברע. אני אוהב אתכם, תמיד תשארו בליבי".

שחקני האלופה מיהרו להגיב לפוסט של אצילי. דן גלזר כתב: "כמה אני אוהב אותך. בטוח שתצליח כוכב". איתי שכטר הוסיף: אוהב ליבי, מתגעגע. אתה הכי טוב שיש ומגיע לך הכי טוב בעולם". יונתן כהן: "חור בלב. אוהב אותך ובטוח שתצליח". דניאל טננבאום: "המון בהצלחה אח שלי היקר. אוהב". מתן חוזז: "אח בלב, אוהב אותך". אילון אלמוג: "אח יקר, כבר מתגעגע. בהצלחה ובטוח שתככב". בן ביטון: "בהצלחה אח". אבי ריקן: "בהצלחה לך פריט אהוב! אוהב". אופיר דוידזאדה: "בהצלחה אחי! בטוח שתיתן בראש". גם האקסים אלירן עטר ואלי דסה מיהרו לברך.

בהודעה הרשמית מטעם מכבי תל אביב נכתב: "עומר אצילי עזב את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב והצטרף לאפואל ניקוסיה מקפריסין. המועדון מאחל לעומר בהצלחה".

זו תהיה הקדנציה השנייה של שחקן הכנף מעבר לים, לאחר שבעונת 2016/17 רשם תשע הופעות ליגה במדי גרנאדה הספרדית. כידוע, אצילי היה חזק מאוד על הכוונת של בית"ר ירושלים, כפי שנחשף בספורט1, אך לבסוף הבעלים משה חוגג החליט לרדת מהאפשרות לצרפו וזאת בעיקר בשל העובדה כי טרם התקבלה החלטת פרקליטות, דבר שסלל את דרכו של אצילי לאפואל ניקוסיה.

עומר אצילי
עומר אצילי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בסביבתו של השחקן סיפרו כי למרות הדיווחים השונים על רצונו לעבור לבית"ר, כפי שטוענים גורמים במועדון, ההעדפה שלו ושל סוכניו הייתה לצאת לחו"ל ולא לנהל מגעים עם קבוצות בישראל. עם הקפריסאים ההתקדמות במגעים נרשמה בשבוע שעבר, לאחר שאצילי התייעץ עם משפחתו וסוכניו בנוגע להצעה.

תחילה היה נראה שאצילי יחתום בבית"ר, אולם כשההחלטה של חוגג התעכבה, אצילי הבין שהוא יכול לשלב בין שני הרצונות שלו ושל המשפחה שלו: לצאת לחו"ל, אבל ליעד קרוב. ההצעה לשנתיים סללה את הדרך, משום שבן שהר חתם במועדון מקפריסין על חוזה לתקופה דומה. "יהיה לו הרבה יותר קל עם חבר ישראלי וגם בגלל שמדובר ביעד קרוב, הוא תמיד יוכל לקפוץ לכאן", אמרו בסביבתו של השחקן.

עבור אצילי בן ה-27, שזכה עם הצהובים בשתי אליפויות רצופות והצטיין אשתקד עם שמונה שערים ותשעה בישולים במסגרת ליגת העל, אפואל ניקוסיה תהיה התחנה החמישית בקריירה, אחרי הפועל ראשון לציון, בית"ר ירושלים, גרנאדה וכאמור מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי