הלחץ על וייסמן גובר: "אם הוא לא יימכר בקרוב, ביום שני הוא יחזור לאימונים"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno / Stringer

סאגת עתידו של החלוץ בוולפסברגר צוברת תאוצה. נשיא המועדון: "זה יסתיים בקרוב, בשלב זה נהיה מרוצים מכל עסקה". בתקשורת האוסטרית נכתב: "ב-28 באוגוסט העונה נפתחת וההנהלה מתחילה ללחוץ עליו"

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

הסאגה סביב עתידו של שון וייסמן בוולפסברגר האוסטרית מתחילה לצבור תאוצה. כזכור, לאחר עונת השיא שלו בקריירה, הישראלי מעוניין להתקדם לליגה בכירה יותר, ובתקופה האחרונה הוא אינו מתאמן עם קבוצתו, כשהוא מחכה להצעה הטובה ביותר עבורו.

בתקשורת האוסטרית נכתב היום (חמישי): "וייסמן לא מתאמן עם החברים שלו, וההנהלה מתחילה להגביר את הלחץ עליו. ב-28 באוגוסט העונה של וולפסברגר כבר מתחילה, וטרם נודע אם הכובש הצטיין שלה יהיה שם".

הנשיא המועדון דיטמר ריגלר הוסיף: "סאגת המעבר שלו תגמר בימים הקרובים. באפשרות הכי מאוחרת, שון יחזור לאימונים מלאים ביום שני הקרוב". חשוב לזכור כי לאקס מכבי חיפה יש חוזה לעוד עונה אחת בלבד, מה שמאפשר לו לעזוב ללא תמורה כבר בקיץ הבא. ריגלר הגיב בעניין: "כמה שיותר נקבל עליו יהיה יותר טוב, אבל בשלב זה נהיה מרוצים מכל עסקה".

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל פרץ לכדורגל האירופי בעונת הבכורה שלו בחוץ לישראל, כאשר אותה סיים עם 30 שערים ב-31 הופעות, הישג אשר הוביל אותו למקום העשירי והמרשים בטבלת הכובשים של נעל הזהב. בחלון ההעברות הנוכחי שמו נקשר לבראגה הפורטוגלית, כמו גם לגלאטסראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי