דיווח: ערן זהבי דורש מפנרבחצ'ה 2.5 מיליון יורו לעונה

לפי דיווח בעיתון הטורקי "הורייט", נציגיו של החלוץ יגיעו לאיסטנבול כדי לקדם את השיחות מול מועדון הפאר

(גודל טקסט)

האם ערן זהבי בדרך לאיסטנבול? יממה אחרי שאישרה פיפ"א כי גוואנגז'ו ר.פ לא מחויבת לשחרר את הקפטן שלה ואת חלוץ נבחרת ישראל למשחקי ליגת האומות שיחלו בשבוע הבא, ולקראת סיום חוזהו של מלך השערים בסין בדצמבר הקרוב ועל רקע הדיווח שפנרבחצ'ה מעוניינת מאוד בשירותיו, בעיתון "הורייט" פורסם כי נציגיו של החלוץ יגיעו בשבוע הבא לאיסטנבול כדי לקדם את השיחות בין הצדדים.

יתרה מכך, נטען בדיווח כי ערן זהבי דורש כ-2.5 מיליון יורו לעונה, בנוסף למיליון יורו מענק חתימה. זהבי מסיים את חוזהו בסין בדצמבר ויוכל לעזוב ללא תמורה, אך פנרבחצ'ה העונה לא תשתתף במפעל אירופי אחרי שאת העונה שעברה סיימה במקום השביעי ועל כן מעריכים בטורקיה שזהבי מרשה לעצמו לבקש שכר די גבוה לאור העובדה שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-33. כבר לפני כשבועיים פורסם שערן זהבי הוא אחד המועמדים המובילים לפנרבחצ'ה, לצד שמות כמו מריו באלוטלי.

בנוסף לכל, אתמול גם ספג זהבי, יחד עם דיא סבע וחבריו בגוואנגז'ו ר.פ, 5:1 משפיל מאוד נגד שנדונג לוננג וזו כבר החמישייה השנייה שר.פ סופגת העונה – בשבעה מחזורים בלבד. המאמן החדש, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, טען בסיום: "הרגשתי שכל הקבוצה לא נמצאת פה. זה היה נראה שאחרי איבוד הכדור הראשון, כל הקבוצה התעוורה. פשוט השחקנים הרימו ידיים ונכנעו".

ערן זהבי | אתר הליגה סינית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי