"דברים משתנים בכדורגל, לא אגיד שאין סיכוי שזהבי יחזור למכבי ת"א"

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

בצל סימן השאלה הגדול סביב עתידו של החלוץ בליגה הסינית, חברו הטוב זיו סולומוביץ' התראיין ל-103FM: "כל האפשרויות פתוחות בפניו עכשיו. תהיה לו קבוצה חדשה - יכול להיות בישראל, בטורקיה או בשבדיה אם צריך"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון

עתידו של ערן זהבי בליגה הסינית נמצא בסימן שאלה גדול, לאחר שהיום (רביעי) פורסם כי החלוץ יגיע להתכנסות הקרובה של נבחרת ישראל, זאת למרות ההודעה של גוואנגז'ו ר.פ. מי שעשויה להיות קבוצתו החדשה היא פנרבחצ'ה הטורקית, שמנהלת מגעים איתו ועם סוכנו.

חברו הטוב של זהבי, סוכן השחקנים זיו סולומוביץ', התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ושפך מעט אור על הסוגייה: "אני לא יודע אם הפרק שלו בסין נגמר באופן סופי. מאז הקורונה לא הייתי שם. חייתי איתו שנתיים בגוואנגז'ו לפני כן. זה לא היה פשוט להגיע לנבחרת ממה שאני יודע, והוא עשה מהפכות בשביל שזה יקרה".

"צריך להבין מכל זה שנבחרת ישראל מאוד חשובה לו, והיא במקום הראשון בשבילו. אני חושב שמעורבים פה עוד כמה דברים בסיפור. בשורה התחתונה הוא מגיע לעזור לנבחרת וזה הכי חשוב. אני לא יודע בדיוק מה הוא עשה, אבל אני יודע שהוא רצה מאוד להגיע ועשה הכל כדי שזה יקרה. לגבי דיא סבע, אני לא יודע מה הסיפור. אני יודע שהוא רצה גם לבוא ורצה מאוד".

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הביקוש של זהבי בעולם: "אני לא חושב שיש מקום בעולם שיכול לתת לערן את מה שהוא הרוויח בסין. כל האפשרויות כרגע פתוחות בפניו. אני לא אבוא ואגיד שאין סיכוי שהוא ישחק במכבי ת"א. בכדורגל הדברים משתנים בכל יום. אני יכול להגיד דבר אחד וזה שבטוח תהיה לו קבוצה. בישראל, בטורקיה או בשבדיה אם צריך".

מקום בליגות הגדולות: "אני חושב שלערן יש עוד מה לתת ברמות הגבוהות ותמיד הוא יוכל לחזור למכבי ת"א. אישית, אני חושב שהוא יכול לעשות הרבה באירופה. נכון להיום, לפי כל מה שיש לו והאופציות שיש לו אני לא הייתי חוזה לישראל".

"אני חבר שלו והכל, אבל אני לא במקום להגיד לו תחזור לארץ. בינואר הוא היה קרוב מאוד לטוטנהאם, וההבדל כרגע מינואר לעכשיו זה רק כמה חודשים. אם אז קבוצה כזו רצתה אותו אז אני לא חושב שבשבעה חודשים הוא נהיה שחקן פחות טוב. אני חושב שכל מה שקרה בעולם יכול לפתוח לערן עוד דלתות".

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי