דיווח בקפריסין: דור מיכה סיכם באנורתוזיס

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

שבוע אחרי שעומר אצילי חתם באפואל ניקוסיה, הגיע תורו של הקשר השני ששוחרר מכבי ת"א. "רק משהו בלתי צפוי ימנע את הצטרפותו", נכתב בידיעה, שם החמיאו לקשר: "מספר 10 קלאסי עם איכות רבה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה נראה כמו היסטוריה רחוקה, אבל דור מיכה היה שחקן העונה בליגת העל ב-2018/19. מאז עברה עליו שנה קשה הן ברמה הספורטיבית – כאשר נדחק לספסל של ולדימיר איביץ' והן ברמה האישית לאחר חשיפת פרשת הכדורגלנים והנערות בה היה מעורב יחד עם עומר אצילי. מיכה, שאת כל הקריירה העביר במכבי תל אביב, שוחרר מהמועדון. ימים ספורים אחרי שעומר אצילי הצטרף לבן שהר באפואל ניקוסיה, הגיע תורו של מיכה, למצוא קבוצה חדשה, כך נראה.

לפי דיווחים בקפריסין באתר "protathlima", הקשר בן ה-28 כבר סיכם באנורתוזיס ורק משהו בלתי צפוי ימנע את הצטרפותו. לפני שלושה שבועות, כזכור, אפואל ניקוסיה גיששה לגביו אך לא הייתה התקדמות מאז. באתר התייחסו להצטרפותו של מיכה כעובדה מוגמרת והציגו את הביצועיו. "שחקן שהוא מספר 10 קלאסי, איכותי מאוד עם שני רבות בקבוצת צמרת כמו מכבי תל אביב", נכתב.

בעונה שעברה חלה ירידה גדולה ביכולתו של מיכה. הוא כבש שלושה שערים בלבד ב-34 הופעות והנתון המפתיע יותר הוא שמי שנחשב לאחד המוסרים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי בדור האחרון – בישל רק פעם אחת. אחרי העונה הקשה בקריירה שלו הוא ירצה לצאת לדרך חדשה.

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

אנורתוזיס היא אחת מקבוצות הפאר בליגה המקומית כשזכתה 13 פעמים באליפות (האחרונה בהן – ב-2008), יש לה עשרה גביעים ועוד שבע זכיות בסופר קאפ המקומי. ב-2008-09 העפילו לשלב הבתים בליגת האלופות וסיימו במקום האחרון בבית שכלל את ורדר ברמן, אינטר ופאנתינייקוס. רוני לוי אימן את הקבוצה בשתי קדנציות שנמשכו שנתיים כל אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי