אפואל ניקוסיה ביררה פרטים על מיכה, ורד ואלטמן

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

קשר מכבי תל אביב מבוקש בקפריסין, אך מנסה לכוון לקבוצה במזרח אירופה ובפולין דווח שגורניק ז'בז'ה בעקבותיו. הקפריסאים התעניינו לאחרונה גם בקפטנים של בית"ר והפועל תל אביב במטרה לצרף ישראלי לשהר

(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את בן שהר, אפואל ניקוסיה מעוניינת לצרף גם את דור מיכה. לאחרונה דיווחנו כי הקפריסאים מעוניינים בקשר מכבי תל אביב, אך ביממה האחרונה התברר כי במקביל מיכה בוחן גם אופציות במזרח אירופה והבוקר (שלישי) אף פורסם בפולין כי גורניק ז'בז'ה מעוניינת בשירותיו.

על פי הדיווח בפולין, בגורניק סימנו את מיכה בשל היותו "הקפטן לשעבר של אלופת ישראל, שחקן העונה בעונת 2018/19, שהסיטואציה מאפשרת לצרפו". אם לא ישחק בקפריסין, יוון או פולין, ייתכן שינסה את מזלו בליגה הרוסית – אופציה שכבר נבדקה בימים האחרונים ויכולה לממן גם את שכרו במכבי תל אביב.

מיכה שואף לצאת לעונה אחת ולחזור למכבי תל אביב מהדלת הראשית. כזכור, גם עידן ורד הוזכר לאחרונה כמועמד לעבור לאפואל. תרחיש כזה אפשרי אם עומר אצילי יגיע לבית"ר וזו תקבל הצעה מספיק טובה עבור הקשר שלה.

עידן ורד | אריאל שלום

בנוסף, אפואל ניקוסיה התעניינה לאחרונה באפשרות לצרף גם את עומרי אלטמן. לכוכב הפועל תל אביב יש סעיף יציאה של 300 אלף יורו. האפשרות לצרף את אלטמן עולה על הפרק לאחר שבמועדון הקפריסאי החלו לחפש שחקן בעמדה שלו. ההערכה היא שבסופו של דבר יצטרף עוד שחקן ישראל לשהר. על האפשרות שאלטמן יעזוב את הפועל ת"א פורסם לראשונה בספורט1.

למרות כל האמור לעיל, עדיין לא ברור האם הקפריסאים יוכלו לעמוד בסעיף היציאה של אלטמן, אבל לאחרונה הם קיבלו המלצות חמות על קפטן הפועל תל אביב שהוגדר כ"אחד השחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי".

עומרי אלטמן | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי